Avatar billede clince Nybegynder
07. september 2004 - 18:45 Der er 6 kommentarer

hjælp hvad mangler ?

Hej.
jeg har lavet en hjemme side her www.clince.1go.dk og jeg vil meget gerne vide hvad jeg kan lave på den, links skal ikke ændres, men hvad der kan gøres for den bliver bedre, (og så lige en site vurdering. :P)

Hilsen Michael M. Christensen
Avatar billede Jman Praktikant
07. september 2004 - 18:49 #1
Hvis du holder simplicitet bliver det en flot side ... designet er pænt og stilet og der er potentiale i at kunne lave noget rigtig flot :)
- Umiddelbart får jeg dog indtryk af at det skulle væer en side til noget web-hosting.. det kan muligvis være et forkert budskab/en forkert opfattelse

Jeg savner dog noget mouseover på links - eksempelvis at skriften skifter farve (evt. #007700).

Ellers er der jo ikke så meget at vurdere :)
Avatar billede clince Nybegynder
07. september 2004 - 18:55 #2
hey superior.

tror du det er noget du kan hjælpe mig med ?
Avatar billede web-geek Nybegynder
07. september 2004 - 19:01 #3
Meget flot side.
- Synes ikke du mangler noget, baggrunden er fin, måske noget mere indhold på siderne.
Avatar billede clince Nybegynder
07. september 2004 - 19:04 #4
ja, der mangler noget på siderne fordi at jeg ikke har fundet ud af hvordan jeg skal sætte det op inde på de sider, men hvis i har nogen gode råd lytter jeg meget gerne.

Mvh. Michael M. Christensen.
Avatar billede Jman Praktikant
07. september 2004 - 19:35 #5
ja da ..
Avatar billede Jman Praktikant
07. september 2004 - 19:37 #6
I din css-fil har du følgende linie:

A:hover {color: #7B8CA5; text-decoration: none;}

Prøv at ændre den til:
A:hover {color: #007700; text-decoration: none;}

Og så mangler du også en til visited:
A:visited {color: #7B8CA5; text-decoration: none;}