Avatar billede henrix Nybegynder
07. september 2004 - 10:07 Der er 5 kommentarer

Autorun - erfaringer??

Jeg har lavet en cd, som automatisk launcher en html sidefra cd'en.

Når jeg åbner stifinder, skal drevet være repræcenteret med et ikon og et label.

[autorun]
icon=xologo32x32.ico
label=XO 4 Firmware update
open=setup.exe

dette virker tilsyneladene kun på win2000, mine xp klienter får ikke den korrekte visning.

Er der nogen der har nogle erfaringer?
Avatar billede douglas Nybegynder
07. september 2004 - 11:16 #1
Jeg kan ikke se andet end at det der burde virke, dog mener jeg at filnavnene muligvis er casesensitive, så hvis ikonet hedder noget med store bogstaver, så prøv at gøre det 100% korrekt i autorun-filen
Avatar billede rohaje Nybegynder
07. september 2004 - 12:10 #2
auto-run kan fravælges i xp,,
Avatar billede falster Ekspert
07. september 2004 - 13:03 #3
Jeg synes heller ikke altid, at man har fuld kontrol over ikon og label. Må der være tomme pladser i labelnavnet?
Avatar billede henrix Nybegynder
07. september 2004 - 21:30 #4
icon navnet er direkte kopieret fra stifinder, og labelet virker som sagt på mine 2000 klienter. XP clienterne eksekverer setup.exe, men vises forkert når jeg ser på cdrom drevet - stooort mysterium.
Avatar billede douglas Nybegynder
14. april 2005 - 09:13 #5
Har du fået løst problemet?