Avatar billede jara06 Nybegynder
07. september 2004 - 00:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

js: mouseout, click og div

Hejsa eksperter.

Jeg har min hjemmeside under kærlig udvikling, og bruger i den forbindelse nogle javascripts.
Det ene script har jeg dog ikke kunnet lave 100% selv, og derfor været nødsaget til at finde noget på nettet. Jeg valgte så et helt script istedet. Men, mit spørgsmål er såmænd meget simpelt.
Menuen der bliver vist ved click, går kun væk ved click. Altså, der skal en form for event på, når musen kommer udenfor menuens område eller der clickes udenfor.

Det hele kan ses her (incl html, js, css):
http://krudtting.dk/files/hp/

Håber nogen kan hjælpe mig med dette her :)

Mvh Janich
Avatar billede roenving Novice
07. september 2004 - 00:54 #1
Det eneste praktiske, man kan gøre, er at sige, at hvis musen forsvinder fra topmenu + undermenuernes område, skal undermenuen skjules ...

-- jeg har kigget lidt på det, men lader det lige hvile lidt, til jeg lige får krøllet hjernen den rigtige vej (forhåbentlig !-)
Avatar billede xtcy Nybegynder
07. september 2004 - 09:32 #2
Ja det lyder som en svær ting det der...
du må hellere spørge Anders.. han ved det hele...
;)
Avatar billede jara06 Nybegynder
07. oktober 2004 - 02:06 #3
ingen andre bud `?
Avatar billede jara06 Nybegynder
23. november 2004 - 14:16 #4
heh, fandt ud af det en halvanden måned siden :D lukker tror jeg