Avatar billede mimi Nybegynder
06. september 2004 - 20:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vedr. "folde-ud-menu"

Jeg er ved at lave et website, hvor der er en "folde-ud-menu", se eksempel på www.jong.dk/vibytkd

Den virker fint nok, men jeg kunne godt tænke mig, at hovedmenuen forbliver åben, når man er på en af de tilhørende undersider til dén valgte hovedmenu.
F.eks. har man valgt punktet "Træningstider" under hovedmenuen "INFORMATION", skal undermenuen til "INFORMATION" blive stående åben, når man er på siden "Træningstider.

Jeg har prøvet alt, men kan simpelthen ikke greje, hvad jeg skal ændre på, for at jeg får den ønskede effekt.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede olebole Juniormester
06. september 2004 - 22:47 #1
<ole>

Mon ikke du f.eks. i 'sub2' kan skrive:

    &#8226; <a href="../omklubben/instruktoerer.asp?subMen=2">Instruktører</a><br>
    &#8226; <a href="../omklubben/sortbaelter.asp?subMen=2">Sortbælter</a><br>
    &#8226; <a href="../omklubben/bestyrelse.asp?subMen=2">Bestyrelse</a><br>

... og så føje dette til dit JavaScript lige før '</script>':

window.onload = function() {
    SwitchMenu("sub<%=Request.Querystring("subMen")%>");
}

... så vil jeg mene, det burde virke  :)
/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
06. september 2004 - 22:52 #2
Du kan også bare nøjes med at skrive:

window.onload = function() {
    SwitchMenu("sub2");
}

på de sider, hvor sub2 skal være foldet ud og undlade at lave om i URL'erne ... det kommer lidt anpå, hvordan du vil bruge det  :)
/mvh
Avatar billede mimi Nybegynder
08. september 2004 - 10:58 #3
Kanon, det virker lige efter hensigten. :D
Tak for det, men vil du ikke have pointene?
Avatar billede olebole Juniormester
08. september 2004 - 13:07 #4
Jooh-tak da ... men jeg venter somregel med at lægge et egentlig svar, til jeg ved, om spørgeren kan bruge mit svar  :)
/mvh