Avatar billede motervejen Nybegynder
06. september 2004 - 20:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af projektstyringssystem

Er der nogen der har lyst til at kommentere på dette system?

Det er ment som et projektstyringssystem til en gruppearbejdsproces. (Hovedsageligt studerende på AAU).

I kan enten logge ind som med "test" som brugernavn og "1234" som password eller prøve at oprette et nyt projekt.

Har ikke selv testet det på andre browsere end IE... Hvis det ikke spiller må jeg bare se på det lidt senere ;o)

Alle kommentarer er velkomne...

MVH
/Malthe
Avatar billede web-geek Nybegynder
06. september 2004 - 20:26 #1
URL?
Avatar billede motervejen Nybegynder
06. september 2004 - 20:29 #2
Ja, I kan vel nok ikke gætte hvilken url det er...

http://www.dialectic.dk

ups...
Avatar billede rasmusbg Nybegynder
06. september 2004 - 20:36 #3
Tjah...jeg ved godt, du ikke er kommet så langt, men vil nu alligevel vise dig, hvordan det ser ud i Mozilla 1.7:

http://www.nerdd.dk/scrdump/dialectic.jpg

:)
Avatar billede ferdinand.k Mester
06. september 2004 - 20:37 #4
Ser ligesådan ud på Safari til Mac...
Avatar billede motervejen Nybegynder
06. september 2004 - 20:50 #5
Jaee... Det kan jeg vist ikke komme udenom at kigge lidt på... :)

Er der mogen der kan vurdere det lidt i IE? Bare for at få lidt feedback på det der er lavet indtil videre...
Avatar billede freeman Nybegynder
06. september 2004 - 21:54 #6
Jeg sidder i IE, og det ser nydeligt ud. Selve systemet er godt og virker funktionelt.. (væsenlig bedre end AAU's studenternet)... Jeg kan specielt godt lide hastigheden, fra når man opretter en event eller lign, til man får den af se..

Farverne / designet er ok, men jeg kunne godt tænke mig at der enten var andre designs eller mulighed for at ændre farver efter man er logget ind??

Evt. ville det være godt, hvis man når man havde oprettet et projekt havde mulighed for at kalde sit projekt direkte på et subdomæne eller som /~project. Der skulle så naturligvis være mulighed for autologon...

Det var alt fra mig :o)

// HEJ MALTHE  ~  HILSEN KARSTEN  ( Sonofon )
Avatar billede medions Nybegynder
06. september 2004 - 22:37 #7
Når jeg går ind på siden står der "Service Unavailable"

//>Rune
Avatar billede motervejen Nybegynder
07. september 2004 - 10:26 #8
Hej...

Jeg takker for jeres kommentarer...

-> freeman
-> Hej Karsten :o)
-> Selv Internettet kan nogen gange være et lille sted...
-> Tak for dine input -godt med nogle nye ideer!

-> medions
-> Ja, det er ikke sjældent at det sker. Jeg kan kun sige een ting -jeg skifter webhotel når systemet skal rulles ud. Så kan I selv gisne om hvilken udbyder jeg bruger pt.
Avatar billede freeman Nybegynder
09. september 2004 - 21:02 #9
takker :)  Vi ses
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2004 - 13:33 #10
Lidt sen kommentar, men jeg synes der er rigtig mange gode ting i dit system, jeg kunne dog godt komme med lidt flere muligheder man kunne savne.

Jeg har selv lavet et lignende system som har nogen af dine muligheder, men også har andre som jeg synes du mangler, til gengæld har du nogen ting som jeg mangler I mit.

Jeg kender et godt sted til hosting, hvis du ikke allerede selv har noget i tankerne, men hvis du vil høre mere kan du evt. skrive til osj@device.dk så kan vi se nærmere på sagerne.