Avatar billede dr_faber Nybegynder
06. september 2004 - 12:34 Der er 2 kommentarer

IOS på en cisco 1721

Hey, jeg har et lille problem, min router går Rommon, så jeg skal have et IOS over på den, jeg har en tftp, men skal bruge et image af IOS´et hvor og hvordan??
Avatar billede mikef Nybegynder
06. september 2004 - 18:41 #1
Medmindre du har en cco-konto, bliver du desværre nødt til at tage fat i din leverandør...
Avatar billede ibmrbp Nybegynder
15. juli 2005 - 22:04 #2
jeg jeg har fundet en genvej.

Prøv at den program som hedder IOSHUNTER på dette link. det er trial software men kun begrænset på antal visniger.
http://www.softaward.com/1808.html

Der kan du finde software til Cisco 1700 serien.

her et et link som beskriver hvilke IOS du skal hente. Men vil tro at det er det IOS som hedder c1700-sv3y7-mz.121-5.YB1.

Skriv endelig hvis du skal have hjælp med kommandoer til at ligge IOS ind på router.
Håber det hjælper lidt det her.

/IBMRBP