Avatar billede nash7 Nybegynder
03. september 2004 - 01:19 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Backup af mails??

Da jeg muligvis skal have formateret eller udskiftet min HD se denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/535367 vil jeg gerne vide hvordan jeg får mine gamle mails med mig over på den nye HD??
Avatar billede nash7 Nybegynder
03. september 2004 - 01:20 #1
Det skal lige siges at jeg måske kan komme til at brænde dem ud på en skive og at jeg bruger Outlook!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. september 2004 - 01:22 #2
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. september 2004 - 01:22 #3
Avatar billede nash7 Nybegynder
03. september 2004 - 01:34 #4
Mange tak for det hurtige svar :o)

Det må prøves i morgen hvis jeg kan komme ind på pc!!
Avatar billede nash7 Nybegynder
03. september 2004 - 01:37 #5
Men der skulle ikke være nogle problemer i at brænde dem over på en skive og så smide dem i hvilken som helst anden pc og så åbne dem derfra eller hvad???
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. september 2004 - 06:28 #6
Nej - det er i hvertfald den metode jeg selv har brugt uden problemer
Avatar billede hcma Novice
03. september 2004 - 06:49 #7
eller:  hvis du har en ekstra partition/HD kan du kopiere hele Outlook.pst (søg på den, for at se hvor den ligger) og lægge den derned, eller evt. brænde den på cd.
Den bruger du så bagefter til at overskrive "den nye"
Avatar billede nash7 Nybegynder
03. september 2004 - 14:54 #8
Har lige fået taget en kopi af mine mails og ville så prøve at lægge dem ind på min bærbare - men den kommer frem med at "der blevnægtet adgang til filen. Du har ikke den nødvendige adgangstilladelse til filen E:\backup.pst" ???

Hvad er den nu af???
Avatar billede nash7 Nybegynder
03. september 2004 - 15:02 #9
Ikke noget problem alligevel - jeg kopierede bare filen fra skiven og så ind i min outlook mappe og så virkede det!!

Tak for hjælpen til alle :o)