Avatar billede coolstar Nybegynder
02. september 2004 - 19:55 Der er 14 kommentarer

Projektleder søges

Hejsa eksperter

jeg og min partner er netop gået i gang med at kode et nyt dating / flirt mødested op, og åhhhh nej endnu et dating site tænker I sikkert... men det er ikke kun endnu et dating site,...

Vi søger en projektleder som kan være med til at bygge siden op med gode ideer, godt layout og placere tingene ordentligt...
Er det dig, så skriv til mig her...
Avatar billede danic Nybegynder
02. september 2004 - 21:37 #1
Hvad har en projektleder med layout af websider?
Avatar billede coolstar Nybegynder
02. september 2004 - 21:45 #2
Ja du skal stå for at være med til at sætte tingene sammen, som en projektleder gør ;)

Og ellers ikke flere kommentarer hvis der ikke er interesse for projektet!

Tak!
Avatar billede kermit Nybegynder
02. september 2004 - 21:50 #3
Hey Coolstar,

Kan du ikke give mig lidt info omkring projektet, især hvordan det distancerer sig for alle de dating sites der er i forvejen

E-mail: mio(snabela)mediebureauet.com
Avatar billede coolstar Nybegynder
02. september 2004 - 21:55 #4
har addedet @ msn okay ?
Avatar billede sdf Nybegynder
06. september 2004 - 20:27 #5
Hej Coolstar
Jeg vil gerne advare dig(og alle andre) kraftigt mod at indgå i noget som helst samarbejde med den bruger, der kalder sig Kermit og bag hvilken gemmer sig programmøren Michael Olsen. Jeg har haft fornøjelsen af at samarbejde med ham omkring et projekt, som var estimeret til tre månederes udviklingstid. Efter at have udskudt udviklingen i et halvt år, fik jeg samme dag som han reflekterede på din annonce en email om, at han desværre var blevet ramt af sygdom og derfor måtte trappe ned på sit arbejde og sine sideprojekter. Han er hverken seriøs eller pålidelig og du risikerer derfor at komme til spilde en masse unødig tid.
Avatar billede kermit Nybegynder
06. september 2004 - 21:36 #6
Jeg vil gerne lige pointere at jeg ikke har i sinde at deltage i noget projekt, af samme grund (stress) som jeg har droppet ud af dit udemærket projekt SDF. Jeg har dog gjort mig en del tanker om den type projekt coolstar er i gang med, og tænkte at han måske kunne bruge nogle af disse tanker i hans eget projekt.
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
17. september 2004 - 20:59 #7
Jeg er frisk, fang mig lige på, kenneth_kallesen@hotmail.com! så kan vi lige snakke, for jeg har en del ideer og kontakter man kan få brug for...!

/Kallesen
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. oktober 2004 - 09:35 #8
kenneth_kallesen@hotmail.com jeg kontakter dig lige nærmere!
Avatar billede enco Nybegynder
04. december 2004 - 00:01 #9
projektleder her ! jeg er også interesseret i at høre mere om projektet : aso@soon.com
Avatar billede theprofessor Nybegynder
25. januar 2005 - 18:27 #10
der findes flere dating sites allerede, og hvordan vil du konkurrerre med dem?
Avatar billede ctacta Nybegynder
06. maj 2005 - 10:28 #11
hehe, der er da vel ikke nogen der arbejder gratis? En god projektleder koster 45-65K pr. md. og en projektleder har intet med layout at gøre. Det ansætter man en AD'er til. Men den sidste tåbe er ikke født endnu. Til nye naive der finder den slags interessant, bed om at se en forretningsplan! Og få en kontrakt. Ingen arbejder gratis.
Avatar billede enco Nybegynder
06. maj 2005 - 17:33 #12
ctacta >> jeg er helt enig med dig men jeg tror nu heller ikke projektet er seriøst, der er jo stort set ikke svaret igen på nogen henvendelser. Sikkert nogle unge amatører igen !!!
Avatar billede rboege Novice
24. oktober 2008 - 21:39 #13
Har i ikke mere lyst til at komme på mit project? http://dating.portalsupport.org/ - Har allerede et professionelt dating script (sponsoreret).

Så resten er bare indholdet og designet. kontakt mig på. boege.rune@gmail.com
Avatar billede rboege Novice
17. november 2013 - 22:41 #14
><