Avatar billede birk123 Nybegynder
02. september 2004 - 15:05 Der er 6 kommentarer

Overclokning af mit Geforce 2

hejza, jeg har et geforce 2 64 mb TI grafikkort. jeg spiller en del counterstrike i open GL 640*480.
Men jeg har et lille problem med at min fps svinger fra 100 til 70, og da jeg ikke lige har penge PT til et nyt grafikkort, ville jeg gerne vide hvordan jeg kan clokke det på en forholdsvis sikker måde..
Avatar billede slasher_x Novice
02. september 2004 - 15:21 #1
du kan prøve med Rivatuner: http://www.guru3d.com/rivatuner/.....
Hvis du hæve core og mem hastighed med 5 mhz ad gangen indtil du oplever artifacts på skærmen og derefter sænker hastigheden med 10 mhz, så er det vist det mest sikre OC du kan lave!
Avatar billede slasher_x Novice
02. september 2004 - 15:24 #2
du kan også prøve Powerstrip http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,6241,00.asp
Avatar billede birk123 Nybegynder
02. september 2004 - 15:34 #3
har allerede powerstrip... men hvordan bruger man så det?
Avatar billede bujakasjar Nybegynder
03. september 2004 - 17:05 #4
Det bedste er rivatuner. det er ikke svært at bruge! Det er "idiot sikkert" ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. september 2004 - 17:18 #5
coolbits er også ok
Avatar billede freehelp Praktikant
21. oktober 2004 - 08:39 #6
Mon ikke tiden er moden til feedback eller en nedlukning af dette spørgsmål??