Avatar billede Slettet bruger
01. september 2004 - 20:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brug Bluetooth headset på computeren

Hej

Jeg har en bærbar computer med en bluetooth port. Jeg har så et bluetooth headset til min mobiltelefon, og nu vil jeg gerne benytte headsettet på computeren.

Kan dette lade sig gøre eller hvad ?
Avatar billede benneharli Juniormester
01. september 2004 - 23:37 #1
Hmm... Har aldrig hørt om det, men hvad sker der når du søger efter bluetooth udstyr fra din PC? (Mens headsetet er tændt) ;-p
Avatar billede ballsic Nybegynder
03. september 2004 - 11:31 #2
der skal medfølge en softwarepakke til at installere på computeren hvis dette skal kunne lade sig gøre.
Avatar billede benneharli Juniormester
10. september 2004 - 17:15 #3
Luk lige den her hva' ;-) Bare så der ikke er point ude der ikke bliver brugt...
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2004 - 17:18 #4
Lukker. Fandt aldrig en løsning
Avatar billede benneharli Juniormester
10. september 2004 - 17:20 #5
Så skal du jo også lige acceptere *GG*
Avatar billede benneharli Juniormester
25. september 2004 - 22:04 #6
Er det ved at være lukketid? ;-)