Avatar billede noodrem Nybegynder
01. september 2004 - 14:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Uddannelsen som 3d animator

Hej

Jeg er en dreng som går i 10. kl. Jeg har fået en projektopgave, som lyder på at skrive noget om en bestemt uddannelse, problemstillinger, såvel som fakta.
Jeg har valgt at skrive om uddannelsen som 3d animator.

Jeg har ikke den store viden om uddannelsen. Derfor vil jeg høre jer ad,om i kender nogle gode hjemmesider der omhandler uddannelsen som 3d animator. ( Jeg er ikke helt sikker på at man kalder det 3d animator uddannelse, hvis man kalder det noget andet, må i endelig sige til.)

Jeg kunne også meget gerne tænke mig at vide, hvilke problemer der er inden for uddannelsen, såsom mangel på arbejdskraft, eller andet jeg kunne bruge som problemformulering for min projektopgave.

Til sidst vil jeg meget gerne komme i kontakt med nogle af jer, som evt. er i gang med en 3d animator uddannelse,eller arbejder som 3d animator, så jeg kunne lave et kort interview med hvorfor du valgte netop den uddannelse og lign.

Hvis i har nogle gode ideer til hvordan jeg kan gøre min projektopgave bedre, må i endelig sige til. Selve opgaven skal føre til en rapport, og ikke en fremlæggelse, som man plejer i folkeskolen.

- Håber der er nogle der kan hjælpe

Mvh. Mikkel
Avatar billede bernie Nybegynder
01. september 2004 - 15:34 #1
tror du får mere hjælp på www.3dmaxer.dk forum men skriv evt en mail til www.truemax.dk som uddanner folk i 3d og så er der også http://www.3dcollege.dk/ som er en teknisk skole som også har 3d som fag
Avatar billede bernie Nybegynder
01. september 2004 - 15:35 #2
ps. 3dcollege er i sammen arbejde med truemax :)
Avatar billede x-pander Nybegynder
22. september 2004 - 15:53 #3
Går tilfældigvis på 3dcollege i Grenaa, alletiders!