Avatar billede dark-devil Nybegynder
31. august 2004 - 19:45 Der er 2 kommentarer

Den viser ikke kun éns egne spg.

Hej, jeg har prøvet i flere timer og få denne kode til at lykkes. Det den skal kunne af at:
+ Vise "HAM" som har lavet spørgsmålet.
+ Vise "SPG" som "HAN" har lavet.
+ Vise hvilken "SVAR" som fra "HANS" "SPG" er blevet lagt ( enten kommentar eller svar)
Men det lykkedes ikke, den kode jeg har nu viser både et svar "BRUGEREN" har lagt på et andet spg, som ikke er SIT eget.

Her kommer noget af koden.

<?php
$query = mysql_query("SELECT * FROM besvar WHERE navn = '$navn' AND svar = '$svar'");

SVAR = Enten kommentar eller svar.
NAVN = Navnet på personen der er logget ind.

Håber i forstår hvad jeg mener.

Det ligesom her inde på EXP.dk, når man ligger et spg, så fordeler man et "point-værdi" og ham som har lagt et svar, kan få dem

/ Dark-devil ~ Jesper madsen
Avatar billede dark-devil Nybegynder
31. august 2004 - 19:47 #1
Men det lykkedes ikke, den kode jeg har nu viser både et svar "BRUGEREN" har lagt på et andet spg, som ikke er SIT eget.

Rettes til:

Men det lykkedes ikke, den kode jeg har nu viser både et svar "BRUGEREN" har lagt på et andet spg, som ikke er SIT eget + sit eget.

( Altså den viser "svaret" fra både sit eget spg, og andres spg. )
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. september 2004 - 19:51 #2
Du fortæller jo heller ikke sql at du kun vil hvilket spørgsmål du vil have svarene fra.

$query = mysql_query("
    SELECT *
    FROM besvar
    WHERE navn = '$navn'                -- kun denn bruger
      AND svar = '$svar'                -- kun hvis det er svar
      AND sporgsmaalid = $sporgsmaalid  -- kun fra det spørgsmål
");

mvh JakobA