Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
31. august 2004 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af forum

Jeg ønkser en pris og kontakt med en som kan sætte et forum op på min hjemmeside.

Forumet skal tilpasses det øvrige design, man skal kunne oploade billeder og smilys i forumet et snitz forum vil være fint.
Det skal sende en mail til deltagerne når der kommer et nyt indlæg i en tråd
På forsiden skal der være en kasse hvor overskriften på de 10 nyeste indlæg i forumet automatisk bliver vist.

Du skal sørge for at det hele bliver uploadet til min hjemmeside hos min net udbyder www.b-one.net

Pengene falder når tingene virker

Min side kan du midlertidig se her den er ikke færdig endnu men det bliver den http://www.black-mamba.dk/
Avatar billede websam Nybegynder
31. august 2004 - 19:32 #1
Send en mail til martin(a)newage.dk så skal jeg sende dig et tilbud på det.

/Martin Overgaard
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
31. august 2004 - 19:57 #2
Jeg høre gerne fra andre som har et bud
Avatar billede g1um Nybegynder
31. august 2004 - 20:41 #3
Jeg kan sagtens klare din opgave. Bade design og forum vil ikke vaere et problem. hvis du forventer direkte bud , vil jeg sige at det er mellem 500-800 kr. Du ma gerne kontakte mig pa glum.ua(a)gmail.com

/ Eugene Zainchkovskyy
Avatar billede mobiscope Nybegynder
01. september 2004 - 08:18 #4
Du kan også lige sende en mail til jesper(a)ramudesign.dk så vil jeg lave et godt og billigt tilbud til dig.
Avatar billede combay Nybegynder
02. september 2004 - 20:14 #5
Øhh, er jobbet givet væk, ellers ville jeg da gærne gøre det for under 500 kr.

Mvh André...
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
02. september 2004 - 20:17 #6
g1um har påtaget sig opgaven, så jeg glæder mig til at se det endelige resultat