Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
31. august 2004 - 14:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Stop i opstart!

Når vi starter pc'en, stopper den og viser blå skærm med flg. tekst:

*** STOP: 0x0000001E (0xC0000005,0xBD55FF4E,0x00000000,0x00000006)
<MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED

***Adress BD55FF4E base at BB545000, DateStamp 3aa774f2 - BsUDFRDR.SYS

Starter lagring af den fysiske hukommelse
Lagring af fysisk hukommelse fuldført. Kontakt din systemadministrator eller din tekniske supportgruppe.

Hvad sker der??
Avatar billede cillas Nybegynder
31. august 2004 - 14:55 #1
BsUDFRDR.SYS har med NERO at gøre. Har du installeret Nero på maskinen?

I så fald. Prøv at boote i Safe Mode (F8 under opstart) og afinstaller Nero.
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
31. august 2004 - 14:56 #2
Nero er installeret, men nu startede den rigtigt op igen..
Kan det skyldes en fejl i installationen af Nero?
Avatar billede cillas Nybegynder
31. august 2004 - 15:05 #3
Det er til gengæld et godt spørgsmål. Der må du prøve at tjekke Nero's egen supporthjemmeside. Men jeg ved i hvert fald at den fil har noget med Nero at gøre :)
Avatar billede zenorph Nybegynder
31. august 2004 - 17:35 #4
cillas har helt ret, og hvad jeg har fundet ud af, så skyldes den Kernel Mode fejl blot det, at den har fejlet under installation af nye drivers eller programmer. At det lige var Nero der var skyld i det, kan jeg dog ikke give dig en forklaring på.
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
31. august 2004 - 17:47 #5
Vil i ligge et svar begge to...?

Jeg siger tak for hjælpen.. Rart at vide hvad der sker!
Avatar billede zenorph Nybegynder
31. august 2004 - 17:56 #6
Dem skal cillas bare have - han gav dig svaret :-)
Avatar billede xcc.dk Nybegynder
01. september 2004 - 01:26 #7
Prøv at tryk F8 ved opstart af computeren og vælg menu punktet " Genetabler til sidst velfungerende kendte konfiguration" det kan nok hjælpe ellers så boot fra en windows xp cd også vælg installation og når den har fundet den gamle windows installation kan du vælge at reperare også kan det nok klare det uden alle programmer og dokumenter ryger.
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
04. september 2004 - 19:23 #8
Cillas, smider du et svar?