Avatar billede flakse Nybegynder
31. august 2004 - 14:03 Der er 3 kommentarer

Jeg kan ikke se alle knapper

Jeg kører Win XP på en Acer travelmate 800 laptop i 1400x1050 med ATI grafikkort. Der er noget galt.

- Jeg oplever ofte at på nogle hjemmesider går texten ud over de bokse de er til.
- I programmet golive kunne jeg ikke komme til at trykke på nogle bestemte knapper da hele knappen var lidt gemt bag ved noget grafik.
- På min BGnetbank kan jeg kun se halvdelen af det felt jeg skal skrive min login.
- I Nero burning rom kan jeg se at noget af texten der står i knapperne ikke kan være der og derfor bare bliver cuttet af.
- I Nero kan jeg ikke komme til at trykke på valget om jeg vil brænde CD'er eller  DVD'er - den er helt væk (min kærestes lidt mindre og ligeså nye Acer vil godt vise de knapper)

Hvad er der galt med min forholdsvis nye Acer. Jeg har prøvet at sætte skærmopløsningen til noget andet, men det hjælper ikke. Fejlen må være et andet sted.
Avatar billede locturian Nybegynder
31. august 2004 - 14:08 #1
Kan kun anbefale dig at ringe til Acer's hotline - Det er gratis, og da det er deres produkt, må de hurtigt kunne hjælpe dig til en løsning :)
Avatar billede flakse Nybegynder
01. september 2004 - 17:02 #2
Jo tak Locturian

Jeg har ringet til dem og de svarer (på engelsk) at de ikke kan forstå hvad der er galt og at jeg jo kan prøve køre et recovery, hvilket sletter alt på min harddisk og geninstallere alt.

Det lyder helt sygt at jeg skal til det. Der må være en udvej.

Er der nogen herinde der kan hjælpe??

Mvh Flakse
Avatar billede locturian Nybegynder
02. september 2004 - 08:12 #3
Vi kører selv med Acer her nede i firmaet, og de har en dansk hotline...

Du kan prøve at vælge 'Start > Programmer > Tilbehør > Systemværktøj > System gendannelse' og vælge en dato længere tilbage, hvis du har mistanke om at det kan være et program du har installeret for nyligt der spiller ind...

Hvis ikke det hjælper, kan du prøve at geninstallere Windows - Du beholder alt på din harddisk, og alle dine instillinger, men windows får opdateret alle sine system filer...