Avatar billede paseo Nybegynder
30. august 2004 - 21:24 Der er 4 kommentarer

Fedora2 install cd kan ikke starte.

Hey, jeg er ved at oprette et dual boot system, jeg mangler bare at installere fedora2 på min anden disk, men når jeg prøver at starte installeringen og trykker enter, loader den lige en 2-3 filer og genstater, jeg har prøvet at hente imaget 2 gange og hver gang gjorde den det samme...
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
30. august 2004 - 21:48 #1
Har selv samme problem når jeg forsøger at installere fra min brænder, men med mit dvd-drev går det fint.
  Kan det ikke passe at den siger at et eller andet "ended abnormaly"? For så er det det samme som hos mig.
Avatar billede paseo Nybegynder
31. august 2004 - 15:25 #2
nu har jeg prøvet 4 forskellige cd-drev og hver gang booter den bare forfra... andet der kan værer galt, og cden er blevet brændt ud af 2 forskellige brændere...
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. august 2004 - 16:06 #3
Har du kontrolleret md5 summen på ISO filen ?

Kunne tyde på at du har en coprrupt ISO fil...
Prøv evt at hent den igen. Evt fra et andet mirror!
Avatar billede linuxchristian Nybegynder
19. september 2004 - 13:46 #4
Inden du installere kan du se om der er noget galt med cd'en ved at sige "scan" i stedet for "skip".
Ellers kan du prøve at fjerne alle dele i din computer der ikke er nødvendig for at den kan køre så som hvis du har 2 ram blokke så tag den ene ud, og hvis du har et PCI lydkort gå tag den ud (du kan altid køre konfig på det senere).