Avatar billede snapafile Nybegynder
30. august 2004 - 14:52 Der er 2 kommentarer

Graphics.h ikke kendt?

Hej. er der ikke en der kan hjælpe mig med dette. Jeg har lavet et program i C++ og prøvet at compile den i DEV-C++ men den skriver:
In file included from d:\dev-c_~1\examples\untitl~1.cpp:18:
D:\DEV-C_~1\Include\graphics.h:13: _defs.h: No such file or directory

På linje 18. Den ser sådan ud:

#include<graphics.h>
Avatar billede arne_v Ekspert
30. august 2004 - 15:03 #1
graphics.h er *ikke* en standard C header fil men en compiler specifik
header fil.

Og jeg mener ikke at mingw (og dermed dev-cpp) har den.

Enten må du finde samme funktionalitet et andet sted.

Eller du må skifte compiler til en der har graphics.h (BCC 5.5 var nok et
godt bud).
Avatar billede bertelbrander Praktikant
30. august 2004 - 20:24 #2
BorlandC 5.5 har vist ikke graphics.h, hvis man vil bruge graphics.h skal man vist på museum og finde TurboC++:

http://community.borland.com/museum/