Avatar billede ndh Nybegynder
30. august 2004 - 13:14 Der er 14 kommentarer

Kan ikke fjerne fed skrift fra variabel fra db

Jeg har en Access database, hvorfra jeg trækker en række data over i en tabel. Mit problem er nu, at alle dataene jeg trækker fra db over i tabellen skrives med fed, og det skal de ikke. Jeg har forsøgt at sætte tag´en </b> ind alle steder uden held.
Hvad gør jeg galt?

Den berørte del af koden ser således ud:

      Response.Write "<table border='1' "
Response.Write " cellPadding='0' "
Response.Write " cellSpacing='5'>"

Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='4' color='#000000'>Nyoptagelser</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>S/H</th><th><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Dias</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Farveneg.</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>24X36</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop24sh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop24dias") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop24farve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>6X6</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop6sh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop6dias") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop6farve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Digital</th></tr>"
Avatar billede fennec Nybegynder
30. august 2004 - 13:23 #1
1. Er der HTML kode i teksten fra databasen, for det kan komme herfra?
2. Har du et stylesheat (CSS) som definere fed skrift på tabeller eller td'er?
Avatar billede ndh Nybegynder
30. august 2004 - 13:32 #2
Jeg har intet stylesheet og jeg har lukket alle bold tags i min html.

Det underlige er tilmed at jeg godt kan rette de udtrukne data til fx kursiv
Avatar billede fennec Nybegynder
30. august 2004 - 13:42 #3
Det er lige meget om du lukker dem, hvis de bliver åbnet igen i teksten fra databasen.

En tekst fra databasen kunne f.eks være:
"<b>En tekst.</b></b>og lidt mere.</b><span style='font-weight=bold'>Og endnu engang.</span><strong>Denne er også fed</strong>"

Så hjælper det ikke at sætte </b> foran da den bliver åbnet igen. Og som du kan se er der er flere måder at lave fed skrift på. Men sætter du en kursiv omkring denne tekst, bliver det hele kursiv.
Avatar billede ndh Nybegynder
30. august 2004 - 13:47 #4
Hvordan vil du da foreslå, at jeg fx fjerner det fra flg. del af kode?:

Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>24X36</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop24sh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop24dias") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop24farve") & "</th></tr>"
Avatar billede fennec Nybegynder
30. august 2004 - 13:54 #5
Vi skal først have fundet ud af om det komme fra databasen. Så hvad indeholder rs("nyop24sh"), rs("nyop24dias") og rs("nyop24farve")

Har du evt et link til hvor det kan ses, det vil være nemmere, da problemet også kan komme fra andre steder.

Også ville jeg nok sætte noget style i stedet for at bruge FONT tag'et.
Avatar billede ndh Nybegynder
30. august 2004 - 14:00 #6
Har desværre ikke et link, da jeg anvender min egen pc, som webserver lige nu.
rs("nyop24sh"), rs("nyop24dias") og rs("nyop24farve") kan både indeholde tal og bogstaver og helt almindelig tekst der ligger i et text-felt i en accessdb
Avatar billede ndh Nybegynder
30. august 2004 - 14:02 #7
Rent syntaktisk. Hvordan sætter jeg </b> korrekt ind i nedenstående del af koden
" & rs("nyop24sh") & "
Avatar billede fennec Nybegynder
30. august 2004 - 14:18 #8
Den rigtige syntax er:

response.write "...</b>"& rs("nyop24sh") & "..."

Men det løser ikke problemet hvis der er HTML kode i databasen, eller det bliver lavet på en anden måde. F.eks <strong> eller med style.

Kan du ikke smide hele koden herind, medmindre du da tør give mig dit IP nummer, så jeg kan se siderne.
Avatar billede ndh Nybegynder
30. august 2004 - 14:21 #9
Hele koden ser således ud:

<% Response.Buffer = true %>
<%
if Session("logon") = 0 then response.redirect ("index.asp")
%>
<%
strtid = Request("id")
Set rs = Server.CreateObject("ADODB.RecordSet")
strSQL = "SELECT * FROM fototabel WHERE"
strSQL = strSQL & " (tid LIKE '%" & strtid & "%')"

strDSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ="&Server.MapPath("foto.mdb")
rs.Open strSQL, strDSN, 1

If Not (rs.BOF Or rs.EOF) Then
%>

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

<HTML><HEAD><TITLE>Fotobestilling</TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-1">
<META content="MSHTML 6.00.2722.900" name=GENERATOR></HEAD>
<BODY text=#000000 bgColor=#ffffff topmargin="0" link="#FFFFFF" vlink="#FFFFFF" alink="#FFFFFF">
<blockquote>
  <div align="left">
    <p><br>
      <font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#000000" size="4">Bestillingsblanket<font color="#FF0000">
      </font>n<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#000000" size="4">r.:
      <%REsponse.write "<b>" & rs("id") & ""%>
      <%REsponse.write "</b>"%>
      </font></font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="#000000"><b>Institution:</b>
      <%REsponse.write "</b>" & rs("institution") & ""%>
      <br>
      <b>Initialer:</b></font> <font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2>
      <%REsponse.write "</b>" & rs("initialer") & ""%>
      </font></p>
    <p><font
      face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color=#000000 size=2><b>Afl.
      til fotograf d.:</b>
      <%REsponse.write "</b>" & rs("afl") & ""%>
      <br>
      <b>Ønskes færdig d.:</b>
      <%REsponse.write "</b>" & rs("onsket") & ""%>
      </font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2><b>Bestiller</b><br>
      <%REsponse.write "</b>" & rs("fornavn") & " "%>
      <%REsponse.write "</b>" & rs("efternavn") & " "%>
      <br>
      <%REsponse.write "</b>" & rs("vej") & " "%>
      <%REsponse.write "</b>" & rs("vejnr") & ""%>
      <br>
      <%REsponse.write "</b>" & rs("postnr") & " "%>
      <%REsponse.write "</b>" & rs("city") & ""%>
      <br>
      Tlf.:
      <%REsponse.write "</b>" & rs("telefon") & ""%>
      /
      <%REsponse.write "</b>" & rs("mobil") & ""%>
      <br>
      Email:
      <%REsponse.write "</b>" & rs("email") & ""%>
      </font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="#000000"><b>Type
      af bestilling</b><br>

      <% if rs("fotobestilling") = "fotobestilling" then
          Response.Write "<font color=#000000 font face=verdana size=2>Fotobestilling</font><br>"
          End if
          %>
      <% if rs("andet") = "andet" then
          Response.Write "<font color=#000000 font face=verdana size=2>Andet</font><br>"
          End if
          %>
      <% if rs("lan") = "lan" then
          Response.Write "<font color=#000000 font face=verdana size=2>Lån</font><br>"
          End if
          %>
      </font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2>
      <% if rs("copyright") = "copyright" then
          Response.Write "<font color=#000000 font face=verdana size=2>Bemærk copyright fotograf</font><br>"
          End if
          %>
      </font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2>
      <% if len(rs("bemaerkningbestil")) > 0 then
          Response.Write "<font color=#000000 font face=verdana size=2><b>Bemærkninger til bestilling</B></font><br>"
          REsponse.write "</b>" & rs("bemaerkningbestil") & ""
          End if
          %>
      </font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2>
      <% if len(rs("affoto24sh")) OR len(rs("affoto24dias")) OR len(rs("affoto24farve")) OR len(rs("affoto6sh")) OR len(rs("affoto6dias")) OR len(rs("affoto6farve")) OR len(rs("affotodigital")) > 0 then
      Response.Write "<table border='1' "
Response.Write " cellPadding='0' "
Response.Write " cellSpacing='5'>"

Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='4' color='#000000'>Affotografering</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>S/H</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Dias</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Farveneg.</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>24X36</th><th><align='left'><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("affoto24sh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("affoto24dias") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("affoto24farve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>6X6</th><th><p align='left'><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("affoto6sh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("affoto6dias") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("affoto6farve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Digital</th>"
If rs("affotodigital") = "affotodigital" then
Response.Write "<th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>ja</th></tr>"
else
Response.Write "</tr>"
end if

%>
      </font></p>
    <table width="0" border="0">
      <tr>
        <td></td>
      </tr>
    </table>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2>
      <% if len(rs("nyop24sh")) OR len(rs("nyop24dias")) OR len(rs("nyop24farve")) OR len(rs("nyop6sh")) OR len(rs("nyop6dias")) OR len(rs("nyop6farve")) OR len(rs("nyopdigital")) > 0 then
      Response.Write "<table border='1' "
Response.Write " cellPadding='0' "
Response.Write " cellSpacing='5'>"

Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='4' color='#000000'>Nyoptagelser</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>S/H</th><th><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Dias</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Farveneg.</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>24X36</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop24sh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop24dias") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop24farve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>6X6</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop6sh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop6dias") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("nyop6farve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Digital</th>"
If rs("nyopdigital") = "nyopdigital" then
Response.Write "<th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>ja</th></tr>"
end if
%>
      </font></p>
    <table width="0" border="0">
      <tr>
        <td></td>
      </tr>
    </table>
    <p><br>
      <% if len(rs("bemaerkningoptagelse")) > 0 then
          Response.Write "<font color=#000000 font face=verdana size=2><b>Bemærkninger til optagelse</B></font><br>"
          REsponse.write "</b>" & rs("bemaerkningoptagelse") & ""
          End if
          %>
      </p>
    <p>
      <%
    if len(rs("kontaktsh")) OR len(rs("kontaktfarve")) OR len(rs("tish")) OR len(rs("trettensh")) OR len(rs("attensh")) OR len(rs("fireogtyvesh")) OR len(rs("tredivesh")) OR len(rs("fyrresh")) OR len(rs("halvtressh")) OR len(rs("andetsh")) OR len(rs("tifarve")) OR len(rs("trettenfarve")) OR len(rs("attenfarve")) OR len(rs("fireogtyvefarve")) OR len(rs("tredivefarve")) OR len(rs("fyrrefarve")) OR len(rs("halvtresfarve")) OR len(rs("andetfarve")) > 0 then
      Response.Write "<table border='1' "
Response.Write " cellPadding='0' "
Response.Write " cellSpacing='5'>"

Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>PRINT</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>S/H</th><th><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Farve</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Kontaktkopi</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("Kontaktsh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("kontaktfarve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>10X15</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("tish") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("tifarve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>13X18</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("trettensh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("trettenfarve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>18X24</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("attensh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("attenfarve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>24X30</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("fireogtyvesh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("fireogtyvefarve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>30X40</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("tredivesh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("tredivefarve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>40X50</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("fyrresh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("fyrrefarve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>50X60</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("halvtressh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("halvtresfarve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Andet</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("andetsh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("andetfarve") & "</th></tr>"

end if
%>
      </p>
    <table width="0" border="0">
      <tr>
        <td></td>
      </tr>
    </table>
    <p>
      <%
    if len(rs("tifsh")) OR len(rs("tiffarve")) OR len(rs("jpegsh")) OR len(rs("jpegfarve")) OR len(rs("andetformatsh")) OR len(rs("andetformatfarve")) OR len(rs("oplosning")) OR len(rs("dimensionpixels")) OR len(rs("dimensioncm")) > 0 then
      Response.Write "<table border='1' "
Response.Write " cellPadding='0' "
Response.Write " cellSpacing='5'>"

Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>DIGITAL</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>S/H</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Farve</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>TIFF</th>"
If rs("tifsh") = "tifsh" then
Response.Write "<th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>ja</th>"
end if
If rs("tiffarve") = "tiffarve" then
Response.Write "<th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>ja</th>"
end if
Response.Write "</tr>"

Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>JPEG</th>"
If rs("jpegsh") = "jpegsh" then
Response.Write "<th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'></b>ja</th>"
end if
If rs("jpegfarve") = "jpegfarve" then
Response.Write "<th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>ja</th>"
end if
Response.Write "</tr>"

Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Andet format</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000' text='strong'>" & rs("andetformatsh") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("andetformatfarve") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Opløsning</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("Oplosning") & "</th></tr>"
Response.Write "<tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Dimensioner pixels/cm</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("dimensionpixels") & "</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>" & rs("dimensioncm") & "</th></tr>"
end if
%>
      </p>
    <table width="0" border="0">
      <tr>
        <td></td>
      </tr>
    </table>
    <p>
      <% if len(rs("bemaerkningprint")) > 0 then
          Response.Write "<font color=#000000 font face=verdana size=2><b>Bemærkninger til print/optagelse</B></font><br>"
          REsponse.write "</b>" & rs("bemaerkningprint") & ""
          End if
          %>
      </p>
    <table width="0" border="0">
      <tr>
        <td></td>
      </tr>
    </table>

    <% if len(rs("fireogtyvefilm")) OR len(rs("seksfilm")) > 0 then
          Response.Write "<font color=#000000 font face=verdana size=2><b>Fremkaldelse af film</B></font><br>"
          if len(rs("fireogtyvefilm")) > 0 then
          Response.Write "<font color=#000000 font face=verdana size=2>24X36: </font>"
          REsponse.write "<font color=#000000 font face=verdana size=2></b>" & rs("fireogtyvefilm") & ""
          end if
            if len(rs("seksfilm")) > 0 then
          Response.Write "<font color=#000000 font face=verdana size=2><br>6X6: </font>"
          REsponse.write "<font color=#000000 font face=verdana size=2></b>" & rs("seksfilm") & ""
          end if
          End if
          %>
    </div>
</blockquote>

<P align=center>&nbsp;</P></BODY></HTML>
<%End If
rs.Close
Set rs = Nothing

%>
Avatar billede fennec Nybegynder
30. august 2004 - 14:33 #10
Det var ellers en stak kode, også vil jeg endag have lidt mere :o)

Kan du ikke smide kilde koden fra browseren (fra en side med fejl) ind også.
Avatar billede busschou Praktikant
30. august 2004 - 14:37 #11
Jeg er ikke helt 100 klog på asp
Men er det ikke muligt bare at lave en replace?
altså noget ala
nyop24sh = Replace( nyop24sh , "<b>", "" )
eller
nyop24sh = Replace( nyop24sh , "<strong>", "" )
og så udskrive de nye hvor strengen er fjernet?
Avatar billede ndh Nybegynder
30. august 2004 - 14:40 #12
Kildekode fra browser:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<!-- saved from url=(0091)http://eknet/data/fileupload/article27E3EEF3-B825-47D5-AA62-E4EAD86AE23B/fotobestilling.htm -->
<HTML><HEAD><TITLE>Fotobestilling</TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-1">
<META content="MSHTML 6.00.2722.900" name=GENERATOR></HEAD>
<BODY text=#000000 bgColor=#ffffff topmargin="0" link="#FFFFFF" vlink="#FFFFFF" alink="#FFFFFF">
<blockquote>
  <div align="left">
    <p><br>
      <font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#000000" size="4">Bestillingsblanket<font color="#FF0000">
      </font>n<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#000000" size="4">r.:
      <b>131</b>
      </font></font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="#000000"><b>Institution:</b>
      </b>Byhistorisk Arkiv
      <br>
      <b>Initialer:</b></font> <font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2>
      </b>
      </font></p>
    <p><font
      face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color=#000000 size=2><b>Afl.
      til fotograf d.:</b>
      </b>30-08-2004
      <br>
      <b>Ønskes færdig d.:</b>
      </b>13-09-2004
      </font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2><b>Bestiller</b><br>
      </b> </b>
      <br>
      </b> </b>
      <br>
      </b> </b>
      <br>
      Tlf.:
      </b>
      /
      </b>
      <br>
      Email:
      </b>
      </font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="#000000"><b>Type
      af bestilling</b><br>

      <font color=#000000 font face=verdana size=2>Fotobestilling</font><br>
      </font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2>

      </font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2>

      </font></p>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2>
      <table border='1'  cellPadding='0'  cellSpacing='5'><tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='4' color='#000000'>Affotografering</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>S/H</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Dias</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Farveneg.</th></tr><tr><th><p align='left'><style='verdana' size='3' color='#000000'>24X36</th><th><align='left'><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>iiuiui</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>uiuiui</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'></th></tr><tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>6X6</th><th><p align='left'><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>uii</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'>iui</th><th><p align='left'><font face='verdana' size='2' color='#000000'></th></tr><tr><th><p align='left'><font face='verdana' size='3' color='#000000'>Digital</th></tr>
      </font></p>
    <table width="0" border="0">
      <tr>
        <td></td>
      </tr>
    </table>
    <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      color=#000000 size=2>

      </font></p>
    <table width="0" border="0">
      <tr>
        <td></td>
      </tr>
    </table>
    <p><br>

      </p>
    <p>

      </p>
    <table width="0" border="0">
      <tr>
        <td></td>
      </tr>
    </table>
    <p>

      </p>
    <table width="0" border="0">
      <tr>
        <td></td>
      </tr>
    </table>
    <p>

      </p>
    <table width="0" border="0">
      <tr>
        <td></td>
      </tr>
    </table>

    </div>
</blockquote>

<P align=center>&nbsp;</P></BODY></HTML>
Avatar billede fennec Nybegynder
30. august 2004 - 15:04 #13
Det er fordi du bruger <th> taget. Du skal bruge <td> i stedet.

<th> (Table Header) bruges til at lave "overskrift" på tabeller og er pr defination med fed. <td> er en almindelig celle og har ingen formatering.

Brug altid <td> taget da du selv kan formatere teksten/cellen som du har lyst.
Avatar billede busschou Praktikant
04. april 2005 - 08:43 #14
ndh  >> lukketid ? ;o)