Avatar billede mr-sune Nybegynder
29. august 2004 - 18:44 Der er 5 kommentarer

Steam problemer

Hey jeg har mega problem med steam når jeg er på vej ind på en server så kommer der et skildt op hvor jeg skal skrive min kode igen og det gør jeg og trykker oki og så prøver den igen og så kommer det bare op igen og der står ::
_________________________________________________
Refresh Login

Your steam ticket has expired.
Please re-enter you password to continue.
_________________________________________________
og det bliver den bare ved med men så læste jeg inde på steams Hp at jag kunne slette platform.gcf og så skulle det virke og det har jeg prøvet så virker det lige den ene gang og så kommer det bare op igen..

HjÆÆÆÆÆLP hva skal jeg gøre

Hilsen mr-sune
Avatar billede morteeart Nybegynder
29. august 2004 - 18:49 #1
hvorfor er det nu lige at alle jer cs-gamere flipper konstant ud hver gang steam går ned.. Prøv nu at forstå at det er sygt ustabilt..
Det virker nok igen om 24 timer.
Avatar billede mr-sune Nybegynder
29. august 2004 - 18:54 #2
Ja prøv dog og slap af undskyld jeg spør om noget
Avatar billede anders_w Nybegynder
29. august 2004 - 21:12 #3
Deres server går tit ned den virker igen lidt efter.
Avatar billede zenorph Nybegynder
29. august 2004 - 21:59 #4
Ja, man må beklageligvis indrømme, at Steam ikke ligefrem fungere optimalt på nogen måder, men som regel kommer det op og køre kort tid efter.

Den fejl du modtager der, betyder blot (kopieret fra deres FAQ)

"Usually, this just means you need to re-enter your login information so that Steam can authenticate you. You may need to exit Steam and restart it in order to do this."

Der er desværre ikke meget du kan gøre ved det, men nu ved du det i hvert fald.
Du kan også altid kigge ind forbi deres hjemmeside under FAQ, hvor du kan læse om de forskellige ting - deriblandt fejlkoder.

http://steampowered.com/index.php?area=faq
Avatar billede morteeart Nybegynder
26. november 2004 - 04:32 #5
steam op
steam ned
og steam op igen, eller noget..

du har glemt at lukke.. så var det ikke på tide ?