Avatar billede kasper600 Nybegynder
29. august 2004 - 16:18 Der er 4 kommentarer

handler om mit steam/counter strike.

Hej alle sammen. jeg kunne godt bruge lidt hjælp til mit steam.
Jeg har installert det, og skal bruge det til at spille counter strike, men da jeg så da jeg åbner MY GAMES, så ligger da ikke counter strike i MY GAMES, men kun to andre til det ene hedder codname Gordon og det andet hedder dedicated server, og det skal siges at jeg har haft steam og da virkede det helt fint, men så ville jeg lige formatere min computer og så nu virker det ikke mere, håber da er nogle da vi hjælpe.
Avatar billede sparki Nybegynder
29. august 2004 - 16:22 #1
kan den ikke instalere cs igen ?
Avatar billede kasper600 Nybegynder
29. august 2004 - 16:24 #2
Hvad mener du med det? ville hjælpe hvis du har msn, så kan du se billeder af det der er sket?
Avatar billede sparki Nybegynder
29. august 2004 - 16:25 #3
sparki@Sparki.dk  - bare add den
Avatar billede yoodk Nybegynder
06. september 2004 - 15:42 #4
Prøv at hente og installere steam igen
Nyeste version hentes fra:

www.Steampowered.com