Avatar billede ellenje Nybegynder
29. august 2004 - 15:56 Der er 6 kommentarer

lexmark x1170

Hej

Vi har købt en lexmark x 1170, men problemmet er, at vi ikke kan få den til at virke. Vi har prøvet at lede efter inde på internettet hvor man evt kan download det vi skal bruge. Er der nogen der har et forslag til hvordan og hvorledes vi skal gøre. Vi har window xp.

På forhånd tak
Avatar billede cult Nybegynder
29. august 2004 - 16:08 #1
Du skal nok formulere det lidt bedre :)

Hvor opstår problemet helt præcist?
Hvilken fejlmelding får du?
Avatar billede ellenje Nybegynder
29. august 2004 - 16:58 #2
Når vi går ind i kontrolpanelet (printerer og andet hardware) kan vi ikke finde lexmark x 1170 men der findes andre mærker. så er spørgsmålet: Hvordan vi kan finde den mærke og installerer/download den, der medfølger ellers en cd- men den vil ikke accepterer den. Håber den er mere forståelet.
Avatar billede cult Nybegynder
29. august 2004 - 17:32 #3
CDen burde da virke, men jeg har fundet den danske driver til dig her:

http://www.lexmark-europe.com/domino/html/emea/drivem.nsf/(PrinterDetached)/C52D2A01761D7FE180256DDD002C7E36?openDocument&CTR=DK&LNG=da_DK
Avatar billede cult Nybegynder
29. august 2004 - 17:35 #4
Dette er det rigtige link:
http://www.lexmark-europe.com/domino/html/emea/drivem.nsf/(PrinterDetached)/B2B6EB920E4CE22080256DBA004E3066?openDocument&CTR=DK&LNG=da_DK

Du skal ikke bruge den anden ovenover, min fejl....
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. august 2004 - 22:17 #5
Du skal installere driveren, og først derefter sætte printeren til din PC.

Systemet vil så selv "opdage" printeren og installere den.

Har du forsøgt at installere den på anden vis tidligere, og har den være sluttet til, skal du først fjerne ALT du tidligere har installeret...
Avatar billede cult Nybegynder
04. april 2006 - 20:56 #6
Dit spørgsmål er 1½ år gammelt, måske var det på tide at få det lukket?