Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 14:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Manglende font

Jeg har installeret photoshop Cs, men kan ikke finde Comic Sans Ms - selv om den findes i Word....
Avatar billede cillas Nybegynder
29. august 2004 - 14:33 #1
Ligger fonten overhovedet i dit C:\Windows\Fonts\ bibliotek?
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 14:35 #2
ja
Avatar billede cillas Nybegynder
29. august 2004 - 14:40 #3
Hmm donnu then :/

Har lige tjekket min egen CS, og der ligger Comic Sans

Prøv evt at "geninstallere" fonten. Altså hive den ud og ind i font-biblioteket igen.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 14:54 #4
Det er sgu forhekset, nu er den her....
Kan du så ikke svare mig på noget andet: Jeg har lavet en tekst, og jeg står på det rigtige lag. Såvil jeg markere teksten med tekstværktøjet, men i stedet laver det en markering som om jeg brugte markeringsværktøjet. Nogle gange gør den det, andre gange gør den det, som jeg vil have.
Avatar billede hcma Novice
29. august 2004 - 15:02 #5
kan du ikke prøve at resette preferencefilen:
Prøv at resette preferencefilen enten ved at holde ctrl.+shift+alt nede mens Photoshop starter op (du skal være meget hurtig)
eller ved at smide filen ud. Den ligger i
C:\documents and Settings\dit brugernavn\Application Data\Adobe\Photoshop\ 7.0\Adobe Photoshop 7.0 Settings
Application Data er en skjult fil så når du søger skal du slå View Hidden Files and Folders til.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 15:06 #6
Men hvad er det for et problem, du taler om nu - for det første er jo løst
Avatar billede hcma Novice
29. august 2004 - 15:24 #7
hvis det er til mig, går min kommentar ud på at det kan hjælpe at re-sette pref-filen hvis PS begynder at opføre sig mærkeligt.
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. august 2004 - 15:40 #8
Jeg tror bare at PS har go' smag, og derfor sorterer Comic Sans væk ;D
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
29. august 2004 - 15:41 #9
Må lige grine lidt af doggy82 :)
Hmm jeg bruger da comic sans standard i MSN :)
Avatar billede hcma Novice
29. august 2004 - 16:21 #10
doggy82  >>  hvorfor dog smide den ud, den er alletiders til talebobler i tegneserier *GG*
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. august 2004 - 16:23 #11
Tegneserier! Ok er den bedre end dem man kan hente gratis her: www.blambot.com
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. august 2004 - 16:24 #12
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. august 2004 - 16:28 #13
(jeg hviler min ost) :D
Avatar billede hcma Novice
29. august 2004 - 16:38 #14
netop min pointe - kan kun bruges i comics i lighed med dem du linker til. (det er s.. nok derfor den hedder comic S....)  ;-)
(lad nu ikke din ost hvile = lagre for lang tid)
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2004 - 08:50 #15
,