Avatar billede kraller Nybegynder
29. august 2004 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gather bot

Jeg søger en gather bot som har plads til 12 spillere.

Der skal mulighed for at gatherbanne, at vælge map og server ip.
Avatar billede zenorph Nybegynder
29. august 2004 - 23:20 #1
CODE:

on *:load: {
set %gatherchannel $$?="Channel:"
/guser 100 $$?="Admin nick, det du hedder på mIRC lige nu!:"
set %gatherskrivetegn $$?="Tegnet:"
set %gathertegncolor $$?="Farve på tegnet:"
set %gathertekstcolor $$?="Farve på teksten, den skriver :)?:"
set %gathertegn $$?="Det tegn du skal skrive når du laver en command:"
set %gatherip $$?="Gather ip til serveren?:"
set %gatherpass $$?="Gather password til serveren?:"
set %gatherrcon $$?="Gather rcon password til serveren?:"
echo -a #baidi - Quakenet.org:6667
echo -a www.decoon.dk
}

on 100:text:*:?: {
if ($1 == %gathertegn $+ server) {
  set %gatherip $2
  set %gatherpass $3
  set %gatherrcon $4
}

on 100:text:*:%gatherchannel: {
if ($1 == %gathertegn $+ start) {
  if (%gatherstart == 1) { notice $nick Der er allerede en gather igang! halt }
  if ($left($2,2) == de) {
    set %gatherstart 1
    set %gathermap $2
    set %gatheradmin $nick
    set %gatheradminhost $address($nick,1)
    set %gatherplayers $nick
    inc %gatherantal
    msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor Gather er nu startet af %gatheradmin - Mappet er %gathermap  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+
    halt
  }
  else { msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor Dette map findes ikke på serveren :/  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+
    halt
  }
if ($1 == %gathertegn $+ stop) {
  set %gatherstart 0
  unset %gathermap
  unset %gatheradmin
  unset %gatheradminhost
  unset %gatherplayers
  unset %gatherplayershost
  msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor Gatheren er nu stoppet af $nick  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+
}
if ($1 == %gathertegn $+ tegn) {
  set %gatherskrivetegn $2
  msg $chan Tegntegn er nu %gatherskrivetegn
  halt
}
if ($1 == %gathertegn $+ tegncolor) {
  set %gathertegncolor $2
  msg $chan Tegncolor er nu  $+ %gathertegncolor Sådan her :)
}
if ($1 == %gathertegn $+ tekstcolor) {
  set %gathertekstcolor $2
  msg $chan Tekstcolor er nu  $+ %gathertekstcolor Sådan her :)
}

on *:text:*:%gatherchannel: {
if ($1 == %gathertegn $+ players) {
  if (%gatherstart == 1) {
    msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor Current Players are: %gatherplayers   $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  Status: $calc($gettok(%gatherplayers,0,32)) $+ / $+ 10   $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+
  }
if ($1 == %gathertegn $+ rem) {
  if ($nick isin %gatherplayers) {
    var %i 1 | var %nick $nick
    while (%i <= $gettok(%gatherplayers,0,32)) { if ($gettok(%gatherplayers,%i,32) == %nick) { set %gatherplayers $deltok(%gatherplayers,%i,32) } | inc %i }

    var %i 1 | var %nick $address($nick,1)
    while (%i <= $gettok(%gatherplayershost,0,32)) { if ($gettok(%gatherplayershost,%i,32) == %nick) { set %gatherplayershost $deltok(%gatherplayershost,%i,32) } | inc %i }
    msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor Du er nu ude af Gatheren :)  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+
  }
  else { msg $chan Du er ikke added anyway, så luk kæften nob! }
}
if ($1 == %gathertegn $+ add) {
  if ($address($nick,1) isin %gatherplayershost) {
    msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor Du er allerede med i Gatheren?  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+
    halt
  }
  if ($nick isin %gatherplayers) {
    msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor $nick er allerede med i Gatheren?  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor
    halt
  }
  set %gatherplayers %gatherplayers $nick
  set %gatherplayershost %gatherplayershost $address($nick,1)
  msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor Map: %gathermap  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  Players: %gatherplayers  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  Status: $calc($gettok(%gatherplayers,0,32)) $+ / $+ 10  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+
  if ($calc($gettok(%gatherplayers,0,32)) == 10) { /startgather | /wh | halt }
}

------------------------------------------------------------------

Sæt derefter dette ind i dit alias:

CODE

startgather {
set %gatherplayerssend $gettok(%gatherplayers,2,32) $+ , $+ $gettok(%gatherplayers,3,32) $+ , $+ $gettok(%gatherplayers,4,32) $+ , $+ $gettok(%gatherplayers,5,32)
set %gatherplayerssendk $gettok(%gatherplayers,6,32)  $+ , $+ $gettok(%gatherplayers,7,32)  $+ , $+ $gettok(%gatherplayers,8,32) $+ , $+ $gettok(%gatherplayers,9,32) $+ , $+ $gettok(%gatherplayers,10,32)
msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor 12CT:  $+ $gettok(%gatherplayers,1,32) $+  - $gettok(%gatherplayers,9,32) - $gettok(%gatherplayers,6,32) - $gettok(%gatherplayers,2,32) - $gettok(%gatherplayers,7,32)  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+
msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor 4T: $gettok(%gatherplayers,5,32) - $gettok(%gatherplayers,8,32) - $gettok(%gatherplayers,4,32) - $gettok(%gatherplayers,3,32) - $gettok(%gatherplayers,10,32)  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+
msg $chan  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+  $+ %gathertekstcolor Mappet er: %gathermap - Og Admin er %gatheradmin  $+ %gathertegncolor $+ %gatherskrivetegn $+
msg %gatherplayerssend Server Ip/Pw: %gatherip %gatherpass - Gl and HF
msg %gatherplayerssendk Server Ip/Pw: %gatherip %gatherpass - Gl and HF
msg $gettok(%gatherplayers,1,32)  Server Ip/Pw: %gatherip %gatherpass - Gl and HF - Du er admin, rcon til serveren er: %gatherrcon !!
halt
}

------------------------------------------------------------------

Commands i Channel:

Ulevel 100:

(tegn)start de_nuke
(tegn)stop

Regular:
(tegn)add
(tegn)rem

Commands i Query til botten:
(tegn)server IP SERVERPASS SERVERRCON

Giver ingen garanti for, at dette måtte virke ;-)
Avatar billede kraller Nybegynder
17. september 2004 - 17:23 #2
tjekker det lige, hva mener du med "Sæt derefter dette ind i dit alias"
Avatar billede kraller Nybegynder
17. september 2004 - 17:30 #3
hvad skal jeg skrive ved tegn, og farve
Avatar billede kraller Nybegynder
28. september 2004 - 18:14 #4
Lukker