Avatar billede vangagh Nybegynder
27. august 2004 - 12:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Blank noresize

Jeg har lavet et site, hvor nogle af links åbner i blanks, med en fastsat størrelse. men når jeg åbnet en så åbner de andre blanks bare i det samme vindue. hvordan får jeg dem til at så jeg kan åbne dem alle seperat uden at lukke hver gang jeg åbner en ny ?
Her et link til siden:
http://www.ka-jopack.com/html/produkter.html
Avatar billede roenving Novice
27. august 2004 - 12:30 #1
Du skal bare sørge for, at de har forskellige window-names !-)

F.eks.

window.open('minSide.html?prodid=765','vis765','width=400,height=300,resizable=no')
Avatar billede vangagh Nybegynder
27. august 2004 - 12:57 #2
nu har jeg tilføjet ?prodid=765','vis765' så mit script ser sådan ud:
"MyWindow2=window.open('../html/stor_blank.html?prodid=766','vis766','MyWindow2','toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,width=660,height=395'); return false;" target="_blank"

men åbner det så i et stort vindue
Avatar billede roenving Novice
27. august 2004 - 13:02 #3
Så skal du jo også fjerne det windowname, du har i forvejen !-)

onclick="MyWindow2=window.open('../html/stor_blank.html?prodid=766','vis766','resizable=no,width=660,height=395'); return false;" target="_blank"

-- og såvidt jeg ved, vil alle nutidige browsere sætte alle properties til no, hvis bare een er angivet, så koden kan blive noget mere overskuelig, som jeg her har angivet !o]
Avatar billede vangagh Nybegynder
27. august 2004 - 13:23 #4
tak skal du have jeg vil gerne have et svar jeg kan give respons på
Avatar billede roenving Novice
27. august 2004 - 13:26 #5
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
27. august 2004 - 13:45 #6
-- og tak for point ;~}