Avatar billede jdirach12 Nybegynder
28. februar 2001 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Menu på hjemmesiden!

Hejsa...

Hvis jeg nu gerne ville havde en rigtig cool menu på min HP, hvad skal jeg så gøre.....??
Avatar billede fcs Novice
28. februar 2001 - 16:08 #1
Du går ind på http://www.bratta.com/dhtml/scripts.asp og vælger selv hvilken du vil have. Den downloader du og så bruger du den på din side. Nemmer kan det vist ikke være og så er Bratta\'s menuer så seje at man tror at det er løgn ;-)
Avatar billede nute Nybegynder
28. februar 2001 - 16:08 #2
det kommer jo litt an på hva du mener med en \'cool menu\' ;) er det en smo blinker i 10 farger, er det en som hopper opp og ned, er det en som lager lyder ?

;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. februar 2001 - 16:10 #3
www.123ferie.dk/eksperten/designs.zip
Der er nogle forskellige, måske du kan blive inspireret, ellers kan man også snuppe en direkte.
Avatar billede coinz Nybegynder
28. februar 2001 - 20:15 #4
Jeg vil foreslå at du ta\'r et kig på www.javabase.fsnet.co.uk hvis du f.eks. vil ha en menu med matrix løbene ned ad siden.