Avatar billede sonny-j Nybegynder
28. februar 2001 - 14:50 Der er 4 kommentarer

Outlook 2000 - avanceret forward oplysninger

Outlook 2000 bruges sammen med Exchange 5.5 SP4. Vores system er sammensat således at alt korrespondance havner i en fælles mailbox som alle brugere har rettigheder til. Derfra distribueres de enkelte beskeder rundt til hvem det måtte vedkomme. Det gøres vhja forward funktionen, men udover at kunne se at beskeden er forwardet (blå pil) vil det være hensigtsmæssig om der kunne kobles informationer på svarende til \"hvem har forwardet\" - \"hvornår er den forwardet\" o.l.
Har søgt overalt - men indtil videre forgæves.. Der må da være en eller anden Exchange/Outlook guru der har nogle forslag.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
28. februar 2001 - 15:04 #1
hmm..normalt når en mail forwardes til en kan man da se hvem den kommer fra samt tidspunkt den blev afsendt! sådan virker en standard opsætning...eller er jeg helt galt på den?
Avatar billede sonny-j Nybegynder
28. februar 2001 - 15:16 #2
jeg omformulerer mit indlæg: det er ikke den der modtager mailen der har brug for flere informationer, men derimod skal informationer vises i fx. den fælles inbox.
ex: jeg ser en mail i vores fælles inbox - den forwarder jeg til en anden person - de andre brugere kan se at mailen allerede er forwarded (den blå pil), men de kan ikke se \"til hvem\", \"hvornår\" eller \"hvem der har\" forwarded denne mail.
Ved godt at nogle af informationerne findes i \"sent items\", men vi ønsker informationer fremvist ligestillet med andre informationer i inbox view\'et
håber problemstillingen er lidt mere klar nu !
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
28. februar 2001 - 17:19 #3
Du kan højreklikke på beskeden i Inbox, og vælge egenskaber > detaljer. Der vil du øverst kunne se informationerne, men mere \"automatiseret\" tror jeg næppe du kan få det! Beklager...

Med venlig hilsen i øvrigt
Avatar billede sonny-j Nybegynder
19. januar 2003 - 13:27 #4
tak - men det er ikke nok ... ved det kan laves anderledes, men det kræver nok et vbscript eller lignende