Avatar billede cuac Nybegynder
26. august 2004 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Placering af bundtekst (sidefod ) i HTML

Jeg mangler HTML syntaksen til placering af noget tekst nederst på siden. Min tekst er følgende:

<p class="Emne" style="FONT-WEIGHT: lighter; FONT-SIZE: x-small" align="center">
        Kommentarer sendes til <a href="mailto:cuac@test.test.dk?subject=Kommentar til sitet">webudvikler </a>,
        på Testcenter
    </p>
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
26. august 2004 - 12:11 #1
HVIS:
- du ikke laver ASP eller lignende
- din side ligger på en Windows Server
- du har lov til det

kan du lægge teksten i en fil på serveren og sætte den op til at tilføje den til alle dokumenter.

Men som sagt kun til .htm og .html dokumenter
Avatar billede cuac Nybegynder
27. august 2004 - 13:45 #2
Jeg arbejder i asp.net miljø.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
27. august 2004 - 14:13 #3
efter hvad jeg har fundet kan det ikke gøres med asp og aspx, men .net kan jo så meget, mon der ikke er en workaround? Spørg ASP.NET folkene.
Avatar billede cuac Nybegynder
23. september 2004 - 13:13 #4
Ok, jeg lukker spørgsmålet her, der kommer vist ikke mere input.