Avatar billede darkwizzard Nybegynder
28. februar 2001 - 13:30 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Sms sender

er der nogle som der har en sms sender,hvor man kan sende sms beskeder uden man er på nettet?! Altså at man kan faktisk kalde det at sende gratise sms beskeder uden at være på nettet ?!
Avatar billede darkwizzard Nybegynder
28. februar 2001 - 13:32 #1
Jeg har haft en før... Men jeg kom til at slette den..!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
28. februar 2001 - 13:32 #2
Øhh... Ja.. Det hedder en mobiltelefon......

Ellers kan du ikke sende beskeder fra PC´en uden at være på nettet.....

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
28. februar 2001 - 13:33 #3
Du er nødt til at være koblet på nettet i det øjeblik du sender beskeden.. ellers kommer den jo ikke ud....

-Anders
Avatar billede darkwizzard Nybegynder
28. februar 2001 - 13:34 #4
Anders - Jeg har haft en sms sender før, hvor jeg ikke behøvede at sidde på nettet for at bruge den.
Og den virkede endda !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 13:35 #5
darkwizzard:> en eller anden tlf. forbindelse til et eller andet har programmet haft.. det er umuligt andet!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
28. februar 2001 - 13:36 #6
Hmm.... Sådan en vil jeg gerne have fat i... Så kunne man måske få en ide til et program som gør at man kan surfe på nettet uden at være logget på....

-Anders
Avatar billede pheromaster Nybegynder
28. februar 2001 - 13:37 #7
Jeg har en almindelig sms sender.. Hvor du bare skal være på nettet.. !
Ellers kan du få en gratis en på .
www.bekhoj.dk , www.sendsms.dk ..
Og du kan downloade en på :
www.asp.dk
www.activeserverpages.dk
www.viewsource.dk
Avatar billede pheromaster Nybegynder
28. februar 2001 - 13:37 #8
Opz..Skulle være et svar..!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 13:38 #9
http://www.tdaugaard.dk/x/sms.as_ (husk underscoren)

en ganske normal SMS sender i ASP, der kan sende op til 800 tegn (delt i flere beskeder ..) har support for både JMail og ASPMail
Avatar billede ahl Nybegynder
28. februar 2001 - 13:39 #10
Tænker du på et program til din computer?
Avatar billede darkwizzard Nybegynder
28. februar 2001 - 13:41 #11
pheromaster svarede først. Desværre. og jeg kan også bruge hans svar!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
28. februar 2001 - 13:41 #12
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 13:43 #13
darkwizzard:> helt oki .. glemte lige at sige at min SMS sender også har log funktion, men anyway ..
Avatar billede a-torsten Nybegynder
28. februar 2001 - 13:43 #14