Avatar billede petras Nybegynder
24. august 2004 - 22:09 Der er 9 kommentarer

Vis recordsets side om side

Jeg har lavet et udtræk som skal kunne vise 2 poster fra min db ved siden af hinanden. Http://www.holmegaardskolen.dk/index1.php men jeg ved ikke hvordan jeg gør det i DW MX.
Håber der er hjælp at hente.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
24. august 2004 - 23:02 #1
øhh - hvad mener du helt præcist?

Her er et bud:

<%@LANGUAGE="VBSCRIPT" CODEPAGE="1252"%>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<title>Untitled Document</title>
</head>

<body>
<%
' forbindelse til database

'Laes fra tabellen "  "
strSQL = "Select navn, email from tabel Where ID = " & Request.Form & "'"
Set rs = Conn.Execute(strSQL)

' Udskriv data
Do
%>

<table width="100%"  border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
  <tr>
    <td>udtr&aelig;k 1 [navn] </td>
    <td><% Response.Write(rs("navn")) %></td>
  </tr>
  <tr>
    <td>udtr&aelig;k 2 [email] </td>
    <td><% Response.Write(rs("navn")) %></td>
  </tr>

<%
rs.MoveNext
Loop While Not rs.EOF

Conn.close
set Conn = nothing
%>
</table>

</body>
</html>

:-) karsten_larsen
Avatar billede bojohansen Nybegynder
25. august 2004 - 17:13 #2
Gå til :
http://www.dwteam.com/extensions/

-->Server Behaviors

---->Horizontal Looper PHP Version

Den skulle gerne virke i DWMX, der er også en ASP/JSP version, men du køre vist PHP ik.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
28. august 2004 - 12:58 #3
Kunne det bruges??
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
14. december 2004 - 19:57 #4
Han fik hvad han ville - og nu respekterer han os ikke længere ;)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
14. december 2004 - 20:06 #5
-->jensjakobsen
Det er ikke første gang vi oplever at brugere herinde ikke gør det ;-)
Avatar billede petras Nybegynder
14. december 2004 - 21:21 #6
Den skulle gerne virke i DWMX, der er også en ASP/JSP version, men du køre vist PHP ik.....og her virkede den så ikke. Skulle selvfølgelig have vendt tilbage EFTER at jeg selv fandt løsningen (som jeg ikke kan huske) for at fortælle dette.
Avatar billede petras Nybegynder
14. december 2004 - 21:22 #7
Jeg prøvede herefter at både acceptere eller afvise svar uden større held. Ved ikke hvorfor...

Er logget på...  ;-)
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
14. december 2004 - 21:25 #8
Glad for at se at du trods alt vendte tilbage :) men jeg er nybegynder ud i dette forum, kan ikke hjælpe dig med at acceptere svar.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
30. august 2005 - 23:43 #9
Siden ingen af vores løsninger virkede, så lægger du selv et svar, markere dit eget navn i boxen til venstre og klikker accepter ;-)