Avatar billede squiip Nybegynder
24. august 2004 - 00:26 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Overdrage Point, fra gammel til ny bruger

Jeg kunne godt tænke mig at skifte brugernavn, og vil gerne medtage mine points. Kan det lade sig gøre at overføre dem på en eller anden måde? Eller måske bare skifte brugernavn?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2004 - 00:28 #1
Bliv pro-medlem, og du kan skifte brugernavn.
Avatar billede squiip Nybegynder
24. august 2004 - 00:29 #2
hmm ok. men det er jo en dyr måde at så sine point med.
Avatar billede roenving Novice
24. august 2004 - 00:30 #3
-- ellers er det udelukkelsesgrund !-)
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2004 - 00:31 #4
25,-kr. Er det dyrt? ja, alt er jo relativt...
Avatar billede roenving Novice
24. august 2004 - 00:33 #5
Du kan jo en måned forsøge meget koncentreret at samle point sammen, så du kan nå ind i top 100 for den måned, så får du gratis en måneds Pro-abonnement, hvor du så kan skifte navn ...

-- og fordi Eksperten er baseret på point, vil en hvilkensomhelst overførsel af point fra en bruger til en anden blive betragtet som en capital offense (hvilket i andre sammenhænge er grund til at man får kappet hovedet af, her er det 'kun' en deaktivering af de involverede !-)
Avatar billede squiip Nybegynder
24. august 2004 - 00:33 #6
hmm ja ok det er jo ikke så slemt :)
jeg gik ud fra at det var en del dyrere, sorry..
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2004 - 00:35 #7
Og så kan du glæde dig over at spørgsmål om Eksperten er gratis, så nup du selv de 30 point  ;-)
Avatar billede roenving Novice
24. august 2004 - 00:35 #8
-- sidte måned var prisen 670 point for et pro-medlemsskab, så hvis du går efter at svare på 3 spørgsmål hver dag, skulle der være en rimelig chance for at du kan skrabe omkring 700 point sammen !-)
Avatar billede squiip Nybegynder
24. august 2004 - 00:35 #9
uh farligt farligt, jeg tror bare jeg bliver pro så ;)
Avatar billede squiip Nybegynder
24. august 2004 - 00:38 #10
jeg har da over 700 point ;) ellers ville det jo næsten være ligemeget at få dem overført :D
Avatar billede squiip Nybegynder
24. august 2004 - 00:41 #11
hmm jeg kan ikke lige umidelbart se hvor man køber pro medlemskab for point?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2004 - 00:42 #12
De skal optjenes ved at besvare spørgsmål inden for samme måned.
Er du mellem de 100 som optjener flest point, belønnes du med 1 mdrs. pro-medlemskab.
Avatar billede exp Juniormester
24. august 2004 - 00:50 #13
Avatar billede squiip Nybegynder
24. august 2004 - 00:58 #14
jeg laver bare et nyt account. svar hvis en vil have point :)
Avatar billede roenving Novice
24. august 2004 - 01:07 #15
Svar selv og behold dine point, for som ovenfor naævnt er spørgsmål om Eksperten pr. kotume gratis !-)

-- og tjek så lige, at du ikke efterlader gamle åbne spørgsmål, hvis du opretter en ny bruger !o]
Avatar billede kenp Novice
24. august 2004 - 21:23 #16
nå han lukkede bare sin bruger, så er der endnu et spøgsmål til de evige marker.
Avatar billede squiip Nybegynder
19. oktober 2004 - 09:56 #17
- svar :)
Avatar billede freehelp Praktikant
19. oktober 2004 - 11:12 #18
Vil det mon sige han nu har to brugere? *G*
Avatar billede kenp Novice
19. oktober 2004 - 11:49 #19
Avatar billede freehelp Praktikant
19. oktober 2004 - 11:57 #20
Det har co'erne vist set. Mon ikke han bliver lukket?
Avatar billede kenp Novice
19. oktober 2004 - 12:26 #21
Det plejer at ske hurtigt hvis der ikke kommer en forklaring :) kommer du ikke lige på icq?