Avatar billede ribo Nybegynder
23. august 2004 - 22:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Studio 9.0

Jeg er ved at blive vanvittig af computeren, som fryser hver gang jeg under redigering i Pinnacle Studio 9.0, klikker på fanebladet med "vis menuer". Jeg har dermed ikke mulighed for at tilføje menulinks i de redigerede videooptagelser, og sådan skal det jo ikke lige være.

Alle gode råd modtages. Jeg har afinstalleret og geninstalleret programmet op til flere gange, uden problemet er blevet løst. Styresystemet er WinXP.

På forhånd tak!

Ribo
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
23. august 2004 - 22:57 #1
Har du hentet den seneste opdatering fra Pinnacle?
Avatar billede ribo Nybegynder
23. august 2004 - 23:03 #2
Jeg har hentet og foretaget opdatering til 9.1 men det løser ikke problemet?
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
23. august 2004 - 23:04 #3
Går programmet ned i samme øjeblik du trykker på fanebladet eller først når du ligger menuen ind?
Avatar billede ribo Nybegynder
23. august 2004 - 23:07 #4
Når jeg klikker på "Vis menuer" går programmet i stå (timeglasset vises konstant) og der sker ikke mere. Herefter er jeg nødt til at gå ned i proceslinien og lukke programmet.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
23. august 2004 - 23:15 #5
Det var da et underligt og "træls" problem, jeg har lige tjekket mit program og det kører fint. Jeg har lige været inde i Pinnacles forum http://www.pinnaclesys.com/wwwsupport/Forums/uk/frameset.htm for at se om jeg kunne finde noget der, men det kunne jeg ikke umiddelbart.

Du er sikker på at du har instl. alt fra cd'en incl. cd2?
Avatar billede ribo Nybegynder
23. august 2004 - 23:22 #6
ALt er installeret incl. cd2.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
23. august 2004 - 23:27 #7
Jeg kan nok desværre ikke umiddelbart hjælpe dig, kommer jeg i tanke om noget vender jeg tilbage.
Jeg tror ikke det har noget med det at gøre, men har du opdateret driver til dit grafikkort?
Avatar billede jonas112 Nybegynder
05. september 2005 - 15:56 #8
lav den gode gamle..tjek for alt...spyware, adware, virus ex.
Jeg har Pinnacle Studio 9.0 og har lige tjekket det, det virker fint. saa hvis du siger du har hentet opdates og altting saa ved jeg sq ikk lige hvad det kan vaere.!
har du provet ctrl + alt + delete. for at se om den ikk "svare"
Avatar billede ribo Nybegynder
05. september 2005 - 16:41 #9
Den er løst efter en formatering!
Avatar billede jonas112 Nybegynder
05. september 2005 - 16:58 #10
ok