Avatar billede therealtox Nybegynder
23. august 2004 - 20:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvad syntes i

har fået laver lidt om på min hjemme side og har fået lavet lidt ved grafikken

http://www.therealtox.dk

hvad syntes i?
Avatar billede wickedd Juniormester
23. august 2004 - 20:07 #1
Det er nok en af de mest nytænkende sites jeg længe har set på E.
Jeg vil ikke ligefrem sige at det vælter frem med flot grafik, men når det skal passe ind i en bog, så er det jo svært :)
Jeg syns ihverfald det er rigtig godt klaret! 8@10 herfra
Avatar billede nopsen Ekspert
23. august 2004 - 20:11 #2
thumbs up herfra.. meget originalt og kreativt fundet på.
Avatar billede pyroman Nybegynder
23. august 2004 - 20:14 #3
Rigtig god brug af billeder (altså bogen)! Ikke bare sådan billeder for billedernes skyld - men det at du bruger dem som selve siden. Det med en bog er godt nok set før - men jeg synes du har gjort det ret godt... Scroll-knapperne virker ikke i Mozilla kan jeg fortælle

Jeg gider som regel aldrig at tjekke de her site vurderings spørgsmål fordi de fleste er utroligt grimme cs-klan sider... Men jeg må ha' stenet lidt siden jeg havnede her - og det må være min første positive oplevelse i denne kategori...

Der skal måske bare lige lidt justeringer til, loadingbaren sidder ikke helt som den skal, det samme med formularene -input textfelter - og måske en smule skarpere billeder...

Ellers flot!
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2004 - 20:59 #4
Jeg synes det er en sjov bog, men har også et par forslag:

1. Man kan ikke scrolle i en bog, så det ville måske være mere naturligt hvis man "bladrede" i siderne den anden vej.

2. Du kunne bruge en skrifttype der passer mere ind i stilen, gerne en med seriffer (fødder)

3. Jeg hader sider der piller ved størrelsen på min browser! Især når den kun kræver ca. 850x720 pixels...
Avatar billede c-holst Novice
23. august 2004 - 21:12 #5
Inde i dine links "glipper" stilen lidt for dig, linkene har ikke den fede skrifttype, men det er op til dig.
lidt synd man skal scrolle en lile smule for at se hele siden i 800X600, ved ikke om det betyder noget
lækkert at menuen følger brugeren fra side til side

skønt du ikke har ødelagt stilen med at ækelt topbanner, det scorer du for hos mig.

rigtigt fedt design, sjov ide ført ud i livet
hører til blandt de federe sider jeg har set, som en jeg så om filmen "bagland"
kan desvære ikke lige finde linket

ikke meget at falde over her. gennemført stil gode farver, et passende lydtema måske?, god vind.

med dit tempo, må din kæreste dog være en meget tålmodig kvinde:-)
Avatar billede therealtox Nybegynder
25. august 2004 - 10:10 #6
tak for alle kommentarne :)