Avatar billede toms Nybegynder
28. februar 2001 - 00:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Samme farve ved åbning af rammeside link

Jeg har oprettet en ramme side, og lavet link i venstre side af de billeder jeg vil have vist i højre side.
Men hvordan får jeg vist samme farve i baggrunden af billederne som på alle andre sider?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. februar 2001 - 01:47 #1
Ligger billederne ind på en HTML side med den baggrund du vil have.
Er det det du mener?
Avatar billede toms Nybegynder
28. februar 2001 - 01:50 #2
Nej jeg ville gerne undgå at ligge billederne ind på en side, de bliver bare åbnet i browser vinduet fra deres placering.
men de åbner med hvid baggrund.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. februar 2001 - 01:51 #3
Ja, det er klart. Hvorfor vil du ikke ligge dem på en side?
Avatar billede toms Nybegynder
28. februar 2001 - 01:53 #4
fordi det var lettere at lade være og det giver færre sider at holde styr på.
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. februar 2001 - 07:10 #5
Man kan ikke linke direkte til et billede og så samtidig bestemme baggrundsfarven. Eneste løsning er Apollo69\'s.
Avatar billede toms Nybegynder
28. februar 2001 - 17:06 #6
ok det er der jo ikke noget at gøre ved
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. februar 2001 - 17:08 #7
Tja, du fik da et svar på det du spurgte om!