Avatar billede witte Nybegynder
27. februar 2001 - 22:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvorfor 2 mails?

Kan nogen gennemskue, hvorfor den sender 2 mails afsted, hvergang den bliver kørt? ... Eller er det en serverfejl?

<%

Set objConn = CreateObject(\"ADODB.Connection\")
objConn.Open(\"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=\"& Server.MapPath(\"database.mdb\"))

mail=Request.Form(\"Keyword\")
mailserver=\"websmtp.xxx.dk\"
  set rsFindLogindata= objconn.execute(\"select * from tabel_pass WHERE email=\'\"& mail &\"\'\")

  if rsFindLogindata.EOF or rsFindLogindata.BOF then
    Response.Redirect \"default.asp?tekst=Der findes ingen konto med \"& mail &\" som email <br> Opret venligt en ny bruger\"
  else
    \'sender mail til bruger
    subjekt = \"Her er dit password til site.dk\"
    tekst  = \"Hermed fremsendes dit password til site.dk <br><br> dit password er: \"&rsFindLogindata(\"password\")
    tekst = tekst & \"<br><br> dit brugernavn er: \"&rsFindLogindata(\"navn\")
    tekst = tekst & \"<br><br> Med venlig hilsen <br><a href=http://www.site.dk>site.dk</a>\"

    Set JMail = Server.CreateObject(\"JMail.SMTPMail\")
    JMail.ServerAddress = mailserver
    JMail.Sendername = \"admin@xxx.dk\"
    JMail.Sender = \"info@xxx.dk\"
    JMail.ContentType = \"text/html\"
    JMail.Subject = subjekt
    JMail.Body = tekst
    JMail.Priority = 3
    JMail.AddHeader \"Originating-IP\", Request.ServerVariables(\"REMOTE_ADDR\")

    JMail.ClearRecipients()
    JMail.AddRecipient mail

    JMail.Execute

    Set JMail = Nothing

    end if

    Response.Redirect \"default.asp?tekst=Konto med \"& mail &\" som email fundet<br> Brugernavn og password sendt til mail-konto\"

%>
Avatar billede witte Nybegynder
27. februar 2001 - 22:25 #1
SPG. lukket...
Avatar billede neeo Nybegynder
27. februar 2001 - 22:33 #2

    JMail.Priority = 3

skal  den ikke være på 2 måske eller ?