Avatar billede -cyruz- Nybegynder
21. august 2004 - 22:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sitevurdering ønskes

hvad synes i om min side? mest design mæssigt...
det er min første side jeg har kodet i notesblok (brugt frontpage til hjælp) så i må bære over med mig hvis det er helt hen i vejret :o)

www.frip.dk/viruz
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2004 - 22:44 #1
Jeg synes der er for lidt plads til din tekst og for megen udenomsplads. Ellers ser det udmærket ud.
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2004 - 22:45 #2
Kunne du ikke lokkes til at kigge på http://www.eksperten.dk/spm/527676 og give din mening tilkende?
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
21. august 2004 - 22:47 #3
hehe, sjovt du nævner det, har lige gjort :oD, er startet i skole så har ik haft tid
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
21. august 2004 - 22:47 #4
:o)
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
22. august 2004 - 00:51 #5
lukker bare her.....