Avatar billede bedsize Novice
20. august 2004 - 16:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billig pris på Phillips HDRW720

Hej! sidder her og leder efter en billig pris på en Phillips HDRW720. Men må indse at min tyske sprog kundskaber er for begrænset til at kunne købe dette produkt på tyske hjemmesider.
Jeg har set dette produkt på flere tyske hjemmesider til omregnet 4000 kr. Men de danske leverandører sælger dem til over  8000 kr. Så jeg vil selvfølgelig gerne købe produktet via tyskland eller andre lande der kan konkurrerer disse priser.

Håber nogle af jer eksperter kender en Tysk side med engelsk understyttelse der sælger dette produkt, eller evt andre sider der sælger dette produkt til en tilsvarende pris.

På forhånd tak.!
Avatar billede serverservice Praktikant
20. august 2004 - 16:36 #1
Hvilket produkt snakker vi om her? det er måske et fjernsyn?
Avatar billede bedsize Novice
20. august 2004 - 16:37 #2
Nej det er en dvd optager, nærmerere en HdTV optager...
Avatar billede bedsize Novice
20. august 2004 - 16:38 #3
Med engelsk eller eller dansk sprog... til samme pris som tyskerne sæælger dem til = ca. 4000
Avatar billede serverservice Praktikant
20. august 2004 - 16:48 #4
Du kan bestille den her - det var ellers noget af en prisforskel?
http://search.dooyoo.de/search/prices/Philips+HDRW720+/
Avatar billede bedsize Novice
20. august 2004 - 17:15 #5
Kannon... Stadig tysk men fik fumlet mig igennem....1000 TAK!
Avatar billede serverservice Praktikant
20. august 2004 - 17:25 #6
det var da så lidt
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. august 2004 - 17:52 #7
Jeg ska' lige af med det:
... det går altid 'ondt' i mig når nogen - incl andre medier/reklamer - bruger formuleringen
* BILLIG PRIS *
Det hedder LAV PRIS eller BILLIG VARE...
http://home1.stofanet.dk/elbaek/MisbrugteOrd.htm