Avatar billede force_master Praktikant
19. august 2004 - 11:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hente Navn /adresse fra ex Krak.

Hej
Har lavet et program til debitor registrering.
Som det er nu ,taster man tlf nr ind , og den går på krak og henter navn og adresse , men ville gerne at den kan indsætte værdierne i mit program , uden at åbne internetbrowser.

er det muligt ?

Her er min kode
Dim xx,yy,xy As String
If Text1.Text = "" Then
yy = MsgBox("Du skal indtaste et tlf nummer først", vbCritical, "Indtast tlf nummer")
Exit Sub
Else
xy = "http://www.krak.dk/scripts/SOEGNING/krakdk_soegning_resultatside.asp?pub_id=KVWW&data=t&Formnavn=normal&navn=&soegeord=&vej=&HUSNR=&POSTNR_FRA=&BY=&omraade=%280%29&tlf="
xx = xy & Text1.Text
ShellDocument xx
End If

MVH
Force_Master
Avatar billede hiks Nybegynder
19. august 2004 - 20:27 #1
du kan bruge inet til at hente dataene du får ud fra siden og håbe på at de har formateret siden pænt så man kan lave noget genkendelse...

tjek http://eksperten.dk/spm/331942

/hiks
Avatar billede Jørgen Lund Nybegynder
27. august 2004 - 23:52 #2
Jeg ved at krak har lavet en web service som kan bruges til integration.

Men det koster noget, Hvor meget vides ikke.
Avatar billede force_master Praktikant
29. august 2004 - 09:10 #3
svar