Avatar billede mahp Nybegynder
16. august 2004 - 21:03 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Hvilket Headsæt skal jeg købe ?

Hej  ...

jeg står og skal have et nyt headsæt til min computer.

men jeg ved ikke helt hvad jeg skal hjælpe, og vil derfor høre om der er nogen herinde, der kan anbefale nogle gode nogen.

max. pris. omkring 500 kr
Avatar billede sim00n Praktikant
16. august 2004 - 21:05 #1
Phantronics AUDIO.90 er gode og kan fås til under 500... Hvis du har små øre som mig hehe kan dine øre blive ømme af at have dem på efter noget tid..
Avatar billede sim00n Praktikant
16. august 2004 - 21:07 #2
Men de er af god kvalitet er ser seje nok ud :p

Og at der står Phantronics er en fejl.. Det er Plantronics..

http://www.plantronics.com/north_america/en_US/productSearch/prod440020
Avatar billede rickih Nybegynder
16. august 2004 - 21:22 #3
Plantronics audio 90 er okay men... de går meget hurtigt i stykker og så ligner de noget BR legetøj :P.... men de er gode nok...
Men Sennheiser PC 150 mener jeg også skulle være et godt headset...
Avatar billede rickih Nybegynder
16. august 2004 - 21:23 #4
Men jeg ville købe Sennheiser PC 150..
Avatar billede phsycozic Nybegynder
18. august 2004 - 15:35 #5
... Sennheiser headsets rox....
Hvis du skal have billige og gode headsets ville jeg nok selv vælge enten
et Trust eller "Typhoon Bass Vibration Headset"......
Har selv et lidt dyrer trust, men det er klart hver en øre værd.