Avatar billede -=nizz=- Nybegynder
15. august 2004 - 21:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan du hjælpe med udvikling af simpelt program

Jeg skal bruge et program, som jeg ikke selv kan lave. Hvad skal DU have i point for at lave det til mig? Programmet er beskrevet her under:

Programmet skal bruges til fodboldturneringer. Det første jeg havde tænkt mig der skulle ske, var at man skal kunne vælge hvor mange hold der var i den pulje der skulle laves med start ved 3 og slut ved 6. Dernæst skal holdnavnene indtastes i de 3-6 felter. Dernæst skal der vælges fra hvilket kampnummer der skal startes. Så skal der vælges hvilken hal der skal spilles i. Udvalget skal være hal 1, hal 2 og hal 3. Så skal der vælges hvor mange minutter hver kamp består af (uden halvvej). Næste punkt skal være starttidspunkt på første kamp. Når alle disse dataer er indtastet, skal programmet generere et fyldigt kampprogram med alle ovennævnete dater, hvor alle hold møder alle og der skal også være en mulighed for at printe denne side. Et eksempel på to kampe kunne være som følger:

Kamp nr. 355 - Kl. 8:45 - hal 1 - Brøndby - FCK
Kamp nr. 356 - Kl. 8:54 - hal 1 - Køge - Amager

Her spilles i hal 1 med starttidspunkt kl. 8:45 og med en spilletid på 9 min. og med første kampnummer som 355. Kampnummeret skal selvfølgelig stige med 1 for hver linje/kamp, og starttidspunktet skal adderes med 9 (for kampe med 9 min spilletid).
Til sidst skal man kunne give kampprogrammet en vilkårlig overskrift f.eks. Drenge A.
Rækkefølgen på indtastningen af dataerne er irellevant for mig og i hvilket program det bliver lavet. Om det er i access, excel, som hjemmeside eller andet. Bare det ikke kræver internetadgang.
Kom med et point tilbud, så kan vi snakke om det.
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. august 2004 - 06:38 #1
Avatar billede dsj Nybegynder
16. august 2004 - 08:57 #2
Jeg ville også sige noget i nærheden af 10.000,-

Men der står du nok af :-)
Avatar billede -=nizz=- Nybegynder
16. august 2004 - 21:54 #3
Tja 10.000 ,- er nok lige i overkanten... Jeg troede bare ikke lige der var så mange ben i det for dem så var hardcore. Jeg har bare intet forstand på programmering, derfor mit tvivls indlæg :D
Avatar billede dsj Nybegynder
16. august 2004 - 22:23 #4
Jeg er professionel og hardcore jo, men timeprisen er også derefter. En normal freelance udviklertime (prof) ligger gerne på 500,- eller derover, og så er der faktisk ikke til mere en 20 timer i 10K...
Avatar billede -=nizz=- Nybegynder
24. februar 2005 - 17:21 #5
intet svar