Avatar billede immergut Nybegynder
15. august 2004 - 20:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte OE 6 grundet mgl. MSOE.dll

Jeg kan ikke starte min OE 6 (på WIN XP) og får flg. fejlmeddelser når jeg forsøger:

"OE kunne ikke startes. Det er muligvis ikke installeret korrekt. Kontrollér, at disken ikke er fyldt, og at du ikke har opbrugt al hukommelsen. Kontakt MS support for at få yderligere vejledning (0x800C012E, 5)."

Problemet blev ikke løst ved at følge MS's opfordring om at søge vejledning hos dem!!

Næste og sidste fejlmeddelse, lyder som følger:

"OE kan ikke startes, fordi MSOE.dll ikke kan initialiseres. OE er muligvis ikke installeret korrekt."

Hvem kender en mulig løsning på problemet???

/Immergut
Avatar billede arlet Juniormester
15. august 2004 - 20:03 #1
Prøv at reinstaller dit outlook express: http://www.arlet.dk/reinstaller_oe.htm
Avatar billede buddy45 Juniormester
15. august 2004 - 20:40 #2
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
15. august 2004 - 21:56 #3
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=238656
Check om en af dbx filerne er skrivebeskyttet.
Avatar billede immergut Nybegynder
16. august 2004 - 20:10 #4
-> Tonnybrandt: DBX'erne er IKKE skrivebeskyttet - jeg tester videre med det foreslåede.

/Immergut
Avatar billede immergut Nybegynder
26. januar 2005 - 11:48 #5
Forældet, men aldrig løst!!
Avatar billede jasperdk Nybegynder
08. februar 2005 - 15:58 #6
På win98 kan prøblemet af og til løses ved simpelthen at besøge www.windowsupdate.com og hente og installere opdateringer til win98 sp2 og internet explorer 6...