Avatar billede kennethpa Nybegynder
13. august 2004 - 00:33 Der er 8 kommentarer

Programmør/partner til portal

Hej

Jeg ejer en større portal med et stort indtjeningspotentiale (brugerbetaling og reklameindtægter). Lige nu er 90% færdigt, men jeg må nu erkende at mine evner og min tid ikke længere rækker til projektet.

Portalen er bygget i ASP med accessdatabase.

Den rette person skal både være dygtig til programmering og også kunne lave grafiske ting. Feks. bannere m.m.
Sans for udviklingspotentiale og evnen til at arbejde på egen hånd er også et must.

Status pt:
Lige nu skal der feks implementeres et betalingsmodul fra DanDoman (Jeg har PBS aftale og kan modtage alle kreditkort)

En del ASP-kode skal rettes til og på sigt skal portalen lægges over i SQL da der lige nu er over 3000 tilmeldte brugere.

Såsnart portalen er helt køreklar forstiller jeg mig at der ansættes 1 skribent til artikler m.m. og 1 sælger til annoncedelen

Jeg forestiller mig følgende setup/fordeling:

Mig 25%
Programmør/grafiker: 25%
Skribent: 25%
Sælger 25%

Jeg er ikke interesseret i at høre fra programmører som i forvejen er i tidsnød. Du skal regne med min. 10-15 timers arbejde pr. uge

Hvis andre har gode ideer til hvordan jeg ellers kan komme videre hører jeg gerne fra Jer. Disse svar tildeles points
Avatar billede sierradriver Nybegynder
13. august 2004 - 00:55 #1
Du må meget gerne skrive til mig på amw (at) warlo.dk.

Jeg er interesseret i at høre mere om projektet, jeg har tiden til at være med ved siden af mit studie, men så skal det samtidig være noget der er interessant.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
13. august 2004 - 00:57 #2
Jeg er meget interesseret i at høre nærmere om projektet, du kan fange mig på th@2media.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
13. august 2004 - 08:53 #3
Jeg har stor erfaring fra portal drift. Både programmering, reklame og skribent delen er jeg erfaren med. Driver pt. web bureau, promotion firma og et musik magasin.

Jeg har tid, lyst og viljen.
Avatar billede coolstar Nybegynder
13. august 2004 - 08:55 #4
Hov, læste forkert...

Når tiden for skribent jobbet nærmer sig, må du godt smide mig en email på Thomas [A] Codevision . dk

Er programmør men har ikke tid til 10-15 timer pr. uge pt.
Avatar billede kermit Nybegynder
13. august 2004 - 10:03 #5
Hej Kenneth,

Kan du ikke lige sende mig lidt information omkring din portal til mio(a)mediebureauet.com

Kermit
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
13. august 2004 - 14:31 #6
bjarke snabela bekhoj.dk
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
27. februar 2005 - 20:20 #7
hvilket site handler det om?
Avatar billede zay Nybegynder
02. november 2005 - 13:08 #8
Jeg har også et projekt hvor jeg har behov for en Programmør/partner. så i er meget velkomment til at kontakte mig

bobby@royal.net