Avatar billede nflgamma Nybegynder
12. august 2004 - 18:15 Der er 2 kommentarer

Computer der ikke booter ordentligt

Hej..
Jeg har en bærbar computer hvor min gamle Norton Antivirus var blevet for gammel, så jeg ville installere en ny.. Men efter jeg har gjort dette er der kommet store problemer..
Når jeg booter computeren sker der det at ikke alle de programmer som skal starte sammen med computeren starter - deriblandt også Norton Antivirus + Security.. Det er som om noget bremser de andre programmer.. Hvis jeg så genstarter kan jeg være heldig at alt booter som det skal og computeren bare køre - som nu - men kan ikke rigtig forstå hvad der er i vejen..
Please hjælp mig..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. august 2004 - 19:57 #1
Følg vejledningen her:
Gå ind her og hent Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Udpak Hijackthis og smid filen i en mappe, oprettet kun til den. Kør filen, scan, save log og kopier logfilen herind.

Ovenstående er den normale vejledning til spywarebekæmpelse men HiJackThis er et fint værktøj når det drejer sig om at se hvad der starter automatisk, så derfor kan den bruges her.
Avatar billede nflgamma Nybegynder
12. august 2004 - 22:25 #2
ok.. Jeg ligger den ind her i morgen, men er ikke hjemme hele weekenden så jeg skriver nok ikke så meget efter det...