Avatar billede pacman_dk Nybegynder
10. august 2004 - 18:01 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Grrr ENG version Xp.. hjaelpe mig

jeg har lige installeret windows XP paa min computer... jeg har bare det lille problem, at det en ENG version saa jeg kan ikke skrive danske bogstaver.... hvis der er en kan hjaelpe mig med at aendre det saa det bliver som gode gamle dage vil jeg blive meget glad..

mvh Pacman
Avatar billede fcs Novice
10. august 2004 - 18:02 #1
Hvorfor har du ikke købt en dansk version? De koster da så vidt jeg ved det samme?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. august 2004 - 18:06 #2
hvorfor ænder du ikke bare tastatur til dansk?

controlpanel -> keyboard -> input locals -> sæt den til dansk som standart
10. august 2004 - 18:09 #3
På værktøjslinien Sprog, kan du vælge Dansk tastaturlayout - hvi sdet er det , der er problemet.

Hvis ikke værktøjslinien vises, slås den til ved at højreklikke på procslinien, og vælge: Værktøjslinier, Sprog
Avatar billede pacman_dk Nybegynder
10. august 2004 - 18:27 #4
ok .... måske var det lidt dumt jeg ikke installeret en dansk version...

jeg lige sige tak til erikjuul.... for nu virker det :-)men så har jeg andet spørgelsmål.... er der en måde så man opgrader ens windows så det kommer til at stå på dansk
10. august 2004 - 18:28 #5
Hvorfor afviser du så et svar???
Avatar billede screem_brille Novice
10. august 2004 - 18:39 #6
Hvis du vil have alt på dansk må du ud og købe en dansk version. (har ikke set nogle XP som kan køre multi lingual, Win2003 kan (med installation af MUI pakker) men det var et sidespring.

Vil du dele pointene skal Erikjuul have flest, men ellers opret en ny tråd og giv point derfra :)
Avatar billede screem_brille Novice
10. august 2004 - 18:41 #7
Fcs en dansk version er faktisk billigere end den engelske (irriterende nu man helst vil have det på engelsk)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2004 - 19:33 #8
screem brille> xp ER kommet i en MUI version :)
Avatar billede screem_brille Novice
10. august 2004 - 21:03 #9
mente nok jeg havde læst det et eller andet sted, men var ikke sikker (sådan noget MSCE forberedelse tager lidt på hukommelsen å hvisse områder *GG*)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2004 - 21:30 #10
MCSE? ENIG! ;)
Avatar billede screem_brille Novice
10. august 2004 - 21:43 #11
Ja det bliver nu lækkert når certifikatet engang dumper ind af postkassen, rart at have noget at se frem til *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2004 - 21:50 #12
Hvor langt er du nået?
Avatar billede screem_brille Novice
10. august 2004 - 23:25 #13
Jeg har ikke været til nogen af prøverne endnu, har det bedst når jeg ved (tror) at jeg har så meget styr på det at jeg kan tage prøverne mere eller mindre ud i en køre, men det hjælper da, dog er jeg ikke stærk nok på netværksområdet endnu, men det kommer vel :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2004 - 19:14 #14
Vær bare opmærksom på at der kommer spørgsmål som du ikke kan læse dig frem til - men bare klø på, så går det nok ;)
Avatar billede screem_brille Novice
09. september 2004 - 21:40 #15
sker det mer ei den her tråd ? ellers bør du nok lukke den ;)
Avatar billede pacman_dk Nybegynder
08. december 2004 - 15:15 #16
tak for hjælpen