Avatar billede jcop Nybegynder
10. august 2004 - 14:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

FormZ tutorials?

Mine forældre er begge arkitekter, og de har så til deres virksomhed, købt det program der hedder formZ 3d Radiosity.
Jeg har siddet og rodet lidt med det, men kan ikke rigtig komme ordentlig i gang, det er vidst et noget avanceret program, hvor man både kan lave 3D film og billeder, hvilket ikke gør det mere overskueligt. Er der nogen der har nogle links til en side hvor man kan finde tutorials til dette program? Selvfølgelig ville Dansk jo være optimalt, men jeg tror ikke at der findes nogen på dansk, så engelsk kan også gå.
Avatar billede pimpz Nybegynder
10. august 2004 - 15:03 #1
Jeg fandt producentens hjemmeside til dig http://www.formz.com/products/formz_radiozity.html Radiozity var med Z i stedet for S :)
Avatar billede pimpz Nybegynder
10. august 2004 - 15:04 #2
Siden indeholder også et forum hvor man kan spørge andre bruger til råds
Avatar billede jcop Nybegynder
10. august 2004 - 15:05 #3
Tak pimpz, hvis ikke der kommer andre kvalificerede bud, så får du pointene... Har ikke en skid at bruge dem til...
Avatar billede pimpz Nybegynder
10. august 2004 - 15:12 #4
Fair nok, du kendte måske overstående link ?
Avatar billede jcop Nybegynder
10. august 2004 - 15:19 #5
Ja, de tutorials der er der, er ikke for begyndere, og de er ikke særlig grundige...
Avatar billede jcop Nybegynder
10. august 2004 - 15:20 #6
Jeg giver folk indtil i morgen, så får du pointene... Cool?
Avatar billede pimpz Nybegynder
10. august 2004 - 15:28 #7
ja det er fint :)
Avatar billede pimpz Nybegynder
11. august 2004 - 15:43 #8
Merci :D