Avatar billede drebis Nybegynder
10. august 2004 - 06:41 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

trojan - hvordan fjerner jeg den

Jeg har fået virus på min pc men selvom jeg kører mit virus-program er der noget af det jeg ikke kan fjerne.
Jeg vedsender en kopi af den sidste scanning fra hijackthis.

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgserv.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\windows\msbb.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\Save\Save.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
c:\programmer\exact\exactupdate00136.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IMApp.exe
D:\unzipped\hijackthis[1]\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://searchweb2.com/passthrough/index.html?http://www.webbyen.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.albzatcmgmjd.com/Wt9mX2SeLH8mLQq_CFjc0HKUNLm4beZxSckp_ZacWPAx0WKn1V9Qydpm6CZT3Ggy.htm
O1 - Hosts: 69.20.16.183 auto.search.msn.com
O1 - Hosts: 69.20.16.183 search.netscape.com
O1 - Hosts: 69.20.16.183 ieautosearch
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: My &Search Bar - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Programmer\MyWay\myBar\2.bin\MYBAR.DLL
O3 - Toolbar: &eXact Toolbar - {224530A0-C9CB-4AEE-9C0F-54AC1B533211} - c:\programmer\exact\exacttoolbar00068.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Windows SA] C:\Program Files\WindowsSA\omniscient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE /h
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [searchbar] C:\WINDOWS\System32\vnmispoisn_downloader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\System32\bridge.dll",Load
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TWO EGGS] C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DeletePartJoySkip] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FaceCurbDeletePart\ballfile.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msbb] c:\windows\msbb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NaviSearch] C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BullsEye Network] C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
O4 - HKLM\..\Run: [wpsp] C:\WINDOWS\wpsp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OSSProxy] C:\WINDOWS\system32\ossproxy.exe -boot
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSave] "C:\Programmer\Save\Save.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ypager.exe -quiet
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: UltimateZip Quick Start.lnk = C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'osmim.dll' missing
O16 - DPF: {30528230-99F7-4BB4-88D8-FA1D4F56A2AB} (YInstStarter Class) - http://download.yahoo.com/dl/installs/yinst0401.cab
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38154.1865972222
O16 - DPF: {B9191F79-5613-4C76-AA2A-398534BB8999} - http://us.dl1.yimg.com/download.yahoo.com/dl/installs/suite/yautocomplete.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash5r42.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
Avatar billede resist Nybegynder
10. august 2004 - 06:50 #1
Begynd med at afinstallere Messenger Plus via tilføj/fjern programmer. Det program kommer med utroligt meget "snavs". Genstart og ny log fra HijackThis - tak.
Brug denne version af HijackThis til at lave den nye log: http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe
Avatar billede drebis Nybegynder
10. august 2004 - 06:58 #2
det har jeg så gjort nu

Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgserv.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
C:\windows\msbb.exe
C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
C:\WINDOWS\wpsp.exe
C:\Programmer\Save\Save.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
c:\programmer\exact\exactupdate00136.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IMApp.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Documents and Settings\Ilse\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\90111PCK\hijackthis[1].exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.webbyen.dk/
O1 - Hosts: 69.20.16.183 auto.search.msn.com
O1 - Hosts: 69.20.16.183 search.netscape.com
O1 - Hosts: 69.20.16.183 ieautosearch
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: My &Search Bar - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Programmer\MyWay\myBar\2.bin\MYBAR.DLL
O3 - Toolbar: &eXact Toolbar - {224530A0-C9CB-4AEE-9C0F-54AC1B533211} - c:\programmer\exact\exacttoolbar00068.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Windows SA] C:\Program Files\WindowsSA\omniscient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE /h
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [searchbar] C:\WINDOWS\System32\vnmispoisn_downloader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\System32\bridge.dll",Load
O4 - HKLM\..\Run: [msbb] c:\windows\msbb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NaviSearch] C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BullsEye Network] C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
O4 - HKLM\..\Run: [wpsp] C:\WINDOWS\wpsp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OSSProxy] C:\WINDOWS\system32\ossproxy.exe -boot
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSave] "C:\Programmer\Save\Save.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ypager.exe -quiet
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: UltimateZip Quick Start.lnk = C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'osmim.dll' missing
O16 - DPF: {B9191F79-5613-4C76-AA2A-398534BB8999} - http://us.dl1.yimg.com/download.yahoo.com/dl/installs/suite/yautocomplete.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
Avatar billede resist Nybegynder
10. august 2004 - 07:02 #3
ahh, det nåede jeg ikke ;-)

Kør også denne uninstaller: http://www.new.net/support/uninstall6_34.exe > genstart og ny log - tak.

Inden du bruger denne uninstaller:

Du skal hente et program, der hedder LSPFix, for din Internetforbindelse kan forsvinde, når du udfører ovenstående. Brug kun programmet, hvis Internetforbindelsen forsvinder: http://www.cexx.org/lspfix.htm
direkte link http://www.cexx.org/lspfix.zip

Anden version: http://danborg.org/spy/Newnet/winsockxpfix.exe (i tilfælde af, at LSPFix ikke virker).

Download begge til skrivebordet, så de er klar til brug, hvis forbindelsen forsvinder!

Hvis LSPFix skal bruges, så følg denne anvisning:
Pak filen ud, kør programmet, sæt flueben i "I know what I am doing" klik på finish.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. august 2004 - 07:51 #4
... suk - endnu et "MessengerPlus 3.0" offer for 117'ende gang...
P.s. næste gang du installerer et program, så læs hvad du accepterer: http://frip.dk/hotpop/messengerPlus.JPG (Citat fra andet spm.)
Avatar billede resist Nybegynder
10. august 2004 - 07:52 #5
Kør først uninstalleren til New.net.

Du skal stadig have LSPFix parat, hvis din internetforbindelse ryger – det kan ske, når vi fixer den 010.

Afinstaller NaviSearch via tilføj/fjern programmer, hvis programmet er der.

Opret en mappe kun til HijackThis. Placer HijackThis i denne mappe og kør programmet derfra.

Slå systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved, hvordan du gør så kig her: http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle

Herunder er der nogle filer, som du skal fixe. Sæt en vinge ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned.

Fix disse med HijackThis:

O1 - Hosts: 69.20.16.183 auto.search.msn.com
O1 - Hosts: 69.20.16.183 search.netscape.com
O1 - Hosts: 69.20.16.183 ieautosearch

O3 - Toolbar: My &Search Bar - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Programmer\MyWay\myBar\2.bin\MYBAR.DLL
O3 - Toolbar: &eXact Toolbar - {224530A0-C9CB-4AEE-9C0F-54AC1B533211} - c:\programmer\exact\exacttoolbar00068.dl

O4 - HKLM\..\Run: [Windows SA] C:\Program Files\WindowsSA\omniscient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [searchbar] C:\WINDOWS\System32\vnmispoisn_downloader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\System32\bridge.dll",Load
O4 - HKLM\..\Run: [msbb] c:\windows\msbb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NaviSearch] C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BullsEye Network] C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe

Kender du selv dette program? Hvis ikke så fix det.
O4 - HKLM\..\Run: [wpsp] C:\WINDOWS\wpsp.exe

O4 - HKLM\..\Run: [OSSProxy] C:\WINDOWS\system32\ossproxy.exe –boot
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup –s
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSave] "C:\Programmer\Save\Save.exe"
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE

O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'osmim.dll' missing

----
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
----

Genstart i fejlsikret tilstand (F8 i opstart).  Find og slet:

C:\Programmer\MyWay\myBar\ >>>> mappen MyWay
c:\programmer\exact\ >>>> mappen exact
C:\Program Files\WindowsSA\ >>>> mappen WindowsSA
C:\WINDOWS\System32\vnmispoisn_downloader.exe >>>> filen
C:\WINDOWS\System32\bridge.dll",Load >>>> filen bridge.dll
c:\windows\msbb.exe >>>> filen
C:\Programmer\NaviSearch\ >>>> mappen NaviSearch
C:\Programmer\BullsEye Network\ >>>>mappen BullsEye Network
C:\WINDOWS\wpsp.exe >>>> filen (hvis du ikke kender programmet)
C:\WINDOWS\system32\ossproxy.exe –boot >>>> filen
C:\Programmer\Save\ >>>> mappen Save
C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\ >>>> mappen NEWDOT~1

Genstart almindeligt og send en ny log herind til tjek – tak.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. august 2004 - 07:55 #6
Generelt:
Du ka' også slukke "WinampAgent" - Den bruger Winamp til at hele tiden checke/finde info på nettet om det (musik)nummer du afspiller lige nu. Men selvfølgelig hvis du vil ha' at din spand (=PC) skal bruge krudt på det sååååååå...
Avatar billede drebis Nybegynder
10. august 2004 - 16:07 #7
Når jeg vil åbne http://www.new.net/support/uninstall6_34.exe trykker jeg på åbn men så sker der ikke mere. hvad gør jeg forkert?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. august 2004 - 16:11 #8
http://www.new.net/support/uninstall6_34.exe - HøjreMusseTast - Gem Som... og gem i passende mappe... som du ka' finde bagefter...
Avatar billede resist Nybegynder
10. august 2004 - 16:40 #9
Du kan eventuelt også se, om det er muligt at afinstallere New.net via tilføj/fjern programmer.
Avatar billede drebis Nybegynder
10. august 2004 - 16:49 #10
når jeg vil genstarte med F8 får jeg flere valgmuligheder på engelsk og jeg må indrømme at jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge
Avatar billede resist Nybegynder
10. august 2004 - 17:10 #11
Vælg den der hedder: ”Safe mode”
Avatar billede drebis Nybegynder
10. august 2004 - 17:20 #12
der står to ting med samsung
den ene er samsung sv0844d
derefter står der
cd-w54e
cdu 5211
1st floppy drive
network card
Avatar billede resist Nybegynder
10. august 2004 - 17:24 #13
Det kunne tyde på at du er kommet ind i Bios i stedet ;-)

For at komme i fejlsikret kan du også gøre sådan:

Gå i Start > Kør. Skriv: msconfig
Tryk ok
Ved fanebladet Generelt vælger du at sætte prik i "Diagnostisk start" > OK og genstarter, så er du i fejlsikret.
Avatar billede drebis Nybegynder
10. august 2004 - 18:36 #14
nej så  spørger den om jeg vi lgenstarte og når jeg trykker OK så starter den normalt
Avatar billede drebis Nybegynder
10. august 2004 - 18:42 #15
i boksen der fremkommer står der en box hvor der står start systemgendannelse. skal jeg trykke på den da
Avatar billede resist Nybegynder
10. august 2004 - 19:45 #16
Du skal sætte prik i "Diagnostisk start" og trykke Anvend > Luk. Spørger computeren dig så ikke, om du vil genstarte?
Avatar billede resist Nybegynder
10. august 2004 - 19:47 #17
Efter genstart i Diagnostisk tilstand, skal du prøve at slette som beskrevet 10/08-2004 07:52:50
Avatar billede drebis Nybegynder
12. august 2004 - 06:40 #18
nu har jeg taget en ny scan med hijackthis
Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgserv.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IMApp.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Documents and Settings\Ilse\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\90111PCK\hijackthis[1].exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.webbyen.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.lwicwfamuvxygcbhuddbzv.net/cc3XMRb0Nbd9/mbjQAO8736JO4NRlSCF6HtKB5Irjc8K4dqQf7n5mtAx9/4IcJFU.html
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.113-big.dll
O2 - BHO: (no name) - {EB0E1DE2-E832-2CB9-CCFF-AF233594C7D2} - C:\PROGRA~1\MEDIAB~1\GLOBAL DASH.exe
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.113-big.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [mswspl] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE /h
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TWO EGGS] C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DeletePartJoySkip] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FaceCurbDeletePart\Real Face.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ypager.exe -quiet
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: UltimateZip Quick Start.lnk = C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {B9191F79-5613-4C76-AA2A-398534BB8999} - http://us.dl1.yimg.com/download.yahoo.com/dl/installs/suite/yautocomplete.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
Avatar billede drebis Nybegynder
12. august 2004 - 06:52 #19
Hvis jeg scanner for virus står der at jeg skal køre avg for windows men hvis jeg scanner med agv kan den ikke fjerne trojan
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. august 2004 - 07:30 #20
Generelt:
Du ka' også slukke "WinampAgent" - Den bruger Winamp til at hele tiden checke/finde info på nettet om det (musik)nummer du afspiller lige nu. Men selvfølgelig hvis du vil ha' at din spand (=PC) skal bruge krudt på det sååååååå...
Avatar billede resist Nybegynder
12. august 2004 - 09:53 #21
Download denne engangsscanner: http://www.mwti.net/download/tools/mwav.exe
Du skal bruge den senere.

Luk alle vinduer undtagen HijackThis. Fix disse:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.lwicwfamuvxygcbhuddbzv.net/cc3XMRb0Nbd9/mbjQAO8736JO4NRlSCF6HtKB5Irjc8K4dqQf7n5mtAx9/4IcJFU.html

O2 - BHO: (no name) - {EB0E1DE2-E832-2CB9-CCFF-AF233594C7D2} - C:\PROGRA~1\MEDIAB~1\GLOBAL DASH.exe

O4 - HKLM\..\Run: [mswspl] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [TWO EGGS] C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DeletePartJoySkip] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FaceCurbDeletePart\Real Face.exe

Genstart i fejlsikret tilstand. Find og slet:

C:\PROGRA~1\MEDIAB~1\GLOBAL DASH.exe >>>> mappen MEDIAB~1
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FaceCurbDeletePart\ >>>> mappen FaceCurbDeletePart
C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe >>>> filen Pingarmyford.exe

Nu tager du en scanning med mwav.exe (aktiver så den scanner mest muligt).

Genstart derefter normalt og ny log fra HijackThis – tak.
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2004 - 09:54 #22
der er da absolut intet i vejen med msn plus, jeg kører msn plus, jeg har bare undladet at installere reklame programmerne ;)
Avatar billede resist Nybegynder
12. august 2004 - 10:05 #23
wollsen >>>> Messenger Plus kommer med meget ”snavs”. Hvis man alligevel installerer programmet (uden "sponsorprogrammer), støtter man et foretagende, som lever af spyware.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. august 2004 - 10:13 #24
<resist>: Enig!!!
<resist>: Betegnelsen: [msn plus] og [MessengerPlus 3.0] er vel to forskelige programmer, hvor sidstnævnte er den med "sponserprogrammer" ?
Avatar billede resist Nybegynder
12. august 2004 - 10:42 #25
majsmarken >>>> Jeg kender ikke meget til MSN Plus, men ifølge dette link er programmet vist fra Microsoft: http://join.msn.com/?pgmarket=en-gb&page=byoa/plus&ST=1&xAPID=1983&DI=2046

Messenger Plus er ikke fra Microsoft!
Avatar billede drebis Nybegynder
12. august 2004 - 14:27 #26
jeg har problemer med at starte i fejlsikret tilstand. kan ikke helt finde ud af det. sorry
Avatar billede drebis Nybegynder
12. august 2004 - 14:42 #27
har fundet ud af det - jeg trykkede bare på F8 for tidligt
Avatar billede resist Nybegynder
12. august 2004 - 14:47 #28
Har du prøvet med msconfig?

Fix med HijackThis som beskrevet 12/08-2004 09:53:23
Start > Kør. Skriv: msconfig
Tryk ok
I fanebladet Generelt sætter du prik i Diagnostisk start og trykker ok. Derefter vælger du at genstarte. Find og slet som beskrevet 12/08-2004 09:53:23

Genstart normalt (i msconfig sætter du i fanebladet Generelt prik i Normal start)

Lav og kopier en ny log fra HijackThis herind – tak.
Avatar billede resist Nybegynder
12. august 2004 - 14:49 #29
Fint ;-) Når du så har slettet som beskrevet og kørt en scanning med mwav.exe, kopierer du en ny log herind.
Avatar billede drebis Nybegynder
12. august 2004 - 15:32 #30
jeg kunne ikke finde de to af dem du skrev jeg skulle slette i fejlsikret men her er den ny log

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgserv.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\Programmer\TrojanHunter 3.9\THGuard.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IMApp.exe
D:\unzipped\hijackthis[1]\HijackThis.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.webbyen.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.jnfarnynsi.org/cc3XMRb0Nbd9/mbjQAO8736JO4NRlSCF6HtKB5Irjc/jiU8mkD59l9Ax9/4IcJFU.html
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.113-big.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.113-big.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE /h
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [THGuard] "C:\Programmer\TrojanHunter 3.9\THGuard.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TWO EGGS] C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ypager.exe -quiet
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: UltimateZip Quick Start.lnk = C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {30528230-99F7-4BB4-88D8-FA1D4F56A2AB} (YInstStarter Class) - http://download.yahoo.com/dl/installs/yinst0401.cab
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38154.1865972222
O16 - DPF: {B9191F79-5613-4C76-AA2A-398534BB8999} - http://us.dl1.yimg.com/download.yahoo.com/dl/installs/suite/yautocomplete.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash5r42.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
Avatar billede resist Nybegynder
12. august 2004 - 18:09 #31
Har du sat Windows til at vise skjulte filer og mapper? Ellers gør det:

Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Fix disse med HijackThis:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.jnfarnynsi.org/cc3XMRb0Nbd9/mbjQAO8736JO4NRlSCF6HtKB5Irjc/jiU8mkD59l9Ax9/4IcJFU.html

O4 - HKLM\..\Run: [TWO EGGS] C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe

Genstart i fejlsikret tilstand. Find og slet:

C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe >>>> filen Pingarmyford.exe

Du kan eventuelt også bruge Start > Søg og søge på filnavnet. Husk at slå til, så der søges i skjulte filer og mapper – i flere avancerede indstillinger.

Genstart normalt og ny log – tak.

Så vidt jeg kan se, har du både AVG og Avast antivirus installeret. Det kan ikke anbefales at have to virusprogrammer på samme tid. Afinstaller et af dem.
Avatar billede drebis Nybegynder
12. august 2004 - 19:04 #32
hvilket af de to virus-programmer er bedst
Avatar billede drebis Nybegynder
12. august 2004 - 19:53 #33
jeg satte den til at lede i skjulte  filer og mapper men den fandt det ikke. her er den sidste log

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgserv.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\TrojanHunter 3.9\THGuard.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
D:\unzipped\hijackthis[1]\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IMApp.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.webbyen.dk/
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.113-big.dll
O2 - BHO: (no name) - {EB0E1DE2-E832-2CB9-CCFF-AF233594C7D2} - C:\PROGRA~1\MEDIAB~1\GLOBAL DASH.exe
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.113-big.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE /h
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [THGuard] "C:\Programmer\TrojanHunter 3.9\THGuard.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DeletePartJoySkip] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FaceCurbDeletePart\PLUSCOAL.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ypager.exe -quiet
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: UltimateZip Quick Start.lnk = C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {30528230-99F7-4BB4-88D8-FA1D4F56A2AB} (YInstStarter Class) - http://download.yahoo.com/dl/installs/yinst0401.cab
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38154.1865972222
O16 - DPF: {B9191F79-5613-4C76-AA2A-398534BB8999} - http://us.dl1.yimg.com/download.yahoo.com/dl/installs/suite/yautocomplete.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash5r42.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
Avatar billede resist Nybegynder
12. august 2004 - 20:08 #34
De to virusprogrammer er begge gode. Personligt foretrækker jeg Avast.

Fix disse med HijackThis:

O2 - BHO: (no name) - {EB0E1DE2-E832-2CB9-CCFF-AF233594C7D2} - C:\PROGRA~1\MEDIAB~1\GLOBAL DASH.exe

O4 - HKLM\..\Run: [DeletePartJoySkip] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FaceCurbDeletePart\PLUSCOAL.exe

Genstart i fejlsikret tilstand. Find og slet:

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FaceCurbDeletePart\ >>>> mappen FaceCurbDeletePart
C:\PROGRA~1\MEDIAB~1 >>>> mappen MEDIAB~1

Genstart normalt og ny log – tak.
Avatar billede drebis Nybegynder
12. august 2004 - 22:23 #35
den kunne ikke finde c.\progra~1\mediab~1 osv

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\TrojanHunter 3.9\THGuard.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IMApp.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
D:\unzipped\hijackthis[1]\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.webbyen.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.dicuvtwsxbnz.com/cc3XMRb0Nbd9/mbjQAO8736JO4NRlSCF6HtKB5Irjc_lP0wyScqFNNAx9/4IcJFU.asp
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.113-big.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.113-big.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE /h
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [THGuard] "C:\Programmer\TrojanHunter 3.9\THGuard.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TWO EGGS] C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ypager.exe -quiet
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: UltimateZip Quick Start.lnk = C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {30528230-99F7-4BB4-88D8-FA1D4F56A2AB} (YInstStarter Class) - http://download.yahoo.com/dl/installs/yinst0401.cab
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38154.1865972222
O16 - DPF: {B9191F79-5613-4C76-AA2A-398534BB8999} - http://us.dl1.yimg.com/download.yahoo.com/dl/installs/suite/yautocomplete.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash5r42.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
Avatar billede resist Nybegynder
12. august 2004 - 22:56 #36
Ja, du må altså på den igen ;-)

Fix disse med HijackThis:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.dicuvtwsxbnz.com/cc3XMRb0Nbd9/mbjQAO8736JO4NRlSCF6HtKB5Irjc_lP0wyScqFNNAx9/4IcJFU.asp

O4 - HKLM\..\Run: [TWO EGGS] C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe

Fra fejlsikret tilstand finder du og sletter:

C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe >>>> filen Pingarmyford.exe

Hvad er der ellers i mappen, som Pingarmyford.exe ligger i? Hvad er det fulde mappenavn for den mappe, Pingarmyford.exe ligger i?

Genstart normalt og ny log – tak.
Avatar billede drebis Nybegynder
14. august 2004 - 06:22 #37
når jeg søger på pingarmyford kommer der 2 ting:
Pingarmyford        C:\programmer\programitch    type: Program
og
Pingarmyford.exe-314E15      C:\windows\prefetch    type: PF-fil
skal de slettes begge to?
Avatar billede resist Nybegynder
14. august 2004 - 08:23 #38
Du sletter hele mappen programitch fra fejlsikret: C:\programmer\programitch >>>> mappen programitch
Du sletter også den anden Pingarmyford.exe
Avatar billede drebis Nybegynder
14. august 2004 - 14:36 #39
her er så den nye log.
Når jeg starter internettet op kommer der en boks hvor der står: an attempt to change Internet explorer settings has been dettected

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\TrojanHunter 3.9\THGuard.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IMApp.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
D:\unzipped\hijackthis[1]\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.webbyen.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.vnklwvdfot.com/WrQVLIt2eymCXi7XUpbwl9L2kEPCS15qqc1QCKmTQsQQMvUcJQnxIfyy6yMkzn3S.html
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.113-big.dll
O2 - BHO: (no name) - {EB0E1DE2-E832-2CB9-CCFF-AF233594C7D2} - C:\PROGRA~1\MEDIAB~1\GLOBAL DASH.exe
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.113-big.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\INSTAN~1.EXE /h
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [THGuard] "C:\Programmer\TrojanHunter 3.9\THGuard.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TWO EGGS] C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DeletePartJoySkip] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FaceCurbDeletePart\MATHENC.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\Bin\REGIST~1.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ypager.exe -quiet
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: UltimateZip Quick Start.lnk = C:\Programmer\UltimateZip\uzqkst.exe
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.113-big.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {30528230-99F7-4BB4-88D8-FA1D4F56A2AB} (YInstStarter Class) - http://download.yahoo.com/dl/installs/yinst0401.cab
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38154.1865972222
O16 - DPF: {B9191F79-5613-4C76-AA2A-398534BB8999} - http://us.dl1.yimg.com/download.yahoo.com/dl/installs/suite/yautocomplete.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash5r42.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
Avatar billede resist Nybegynder
14. august 2004 - 15:43 #40
Vejledningen skal gøre på en gang. Det vil sige, at når du har fixet med HijackThis, skal du genstarte i fejlsikret tilstand med det samme og finde og slette som beskrevet!

Fix disse med HijackThis:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.vnklwvdfot.com/WrQVLIt2eymCXi7XUpbwl9L2kEPCS15qqc1QCKmTQsQQMvUcJQnxIfyy6yMkzn3S.html

O2 - BHO: (no name) - {EB0E1DE2-E832-2CB9-CCFF-AF233594C7D2} - C:\PROGRA~1\MEDIAB~1\GLOBAL DASH.exe

O4 - HKLM\..\Run: [TWO EGGS] C:\PROGRA~1\PROGRA~1\Pingarmyford.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DeletePartJoySkip] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FaceCurbDeletePart\MATHENC.exe

Genstart i fejlsikret tilstand. Find og slet

C:\PROGRA~1\MEDIAB~1\ >>>> mappen MEDIAB~1 (mappen hvor GLOBAL DASH.exe er i)
C:\PROGRA~1\PROGRA~1\ >>>> mappen PROGRA~1\ (den mappe, hvor Pingarmyford.exe er i – ikke mappen programmer!) Jeg kan ikke se hele filnavnet for mappen \PROGRA~1\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FaceCurbDeletePart\ >>>> mappen FaceCurbDeletePart

Genstart normalt og ny log – tak.
Avatar billede resist Nybegynder
21. august 2004 - 21:00 #41
Hvordan går det her?
Avatar billede drebis Nybegynder
20. oktober 2004 - 00:31 #42
kan ikke finde ud af hvordan jeg gir dig de point jeg mener du fortjener for din hjælp
Avatar billede resist Nybegynder
20. oktober 2004 - 06:39 #43
Hvis du mener, at computeren er ren, kan du markere mit navn og acceptere svaret.