Avatar billede ntweb Nybegynder
26. februar 2001 - 15:02 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Design af baggrund

Hejsa! Jeg skal bruge en baggrund til min nye HP!
  Det skal helt være \"MØRKEblå\", og passe til en \"sort baggrund\"

Mål: \"675x450\"
Avatar billede Beach Mester
26. februar 2001 - 15:03 #1
Og??????
Avatar billede dudesicko Novice
26. februar 2001 - 15:05 #2
Meget detaljeret beskrivelse af hvad du il have :)
Avatar billede Beach Mester
26. februar 2001 - 15:06 #3
mener at det er meget svært at lave noget ud fra den info.
Kom med et link, så man kan lave noget der passer......
Avatar billede ntweb Nybegynder
26. februar 2001 - 15:06 #4
Tjaeh hvis der er en eller anden, som er god til at designe baggrunde, må han da gerne lave et til mig. Jeg er ikke så god til baggrunde selv, kun alm. grafik, logoer osv.
Avatar billede ntweb Nybegynder
26. februar 2001 - 15:07 #5
Det må meget gerne ligne noget af det indvendige fra en computer. Et bundkort eller sådan noget!
Avatar billede Beach Mester
26. februar 2001 - 15:08 #6
Det bliver sgu også svært at lave en baggrund til en baggrund:-)
Avatar billede Beach Mester
26. februar 2001 - 15:09 #7
Link link link...... Må se hvad det er før man kan lave noget der passer!!!
Avatar billede ntweb Nybegynder
26. februar 2001 - 16:12 #8
Jeg har ikke lavet siden endnu, da jeg ikk kan se om baggrunden passer til! Udtænkte først designet i dag!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
26. februar 2001 - 16:15 #9
Meget dårlig beskrevet opgave !
Avatar billede ntweb Nybegynder
26. februar 2001 - 16:25 #10
OK. Hør så her:

Billedet skal som sagt helst indeholde mørk blå, eller sort som baggrund. Det skal være af størrelsen: 675x450. Det må gerne være lidt hackeragtigt, eller lidt ligesom det baggrundsbillede på www.stevn.com
Avatar billede no_doubt Nybegynder
26. februar 2001 - 16:45 #11
Hmmm...det her gider jeg sgu ik rode med. held og lykker til den der tager opgaven.
Avatar billede ntweb Nybegynder
26. februar 2001 - 16:46 #12
Jo, tak. Ellers må jeg jo bare igang selv!
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
27. februar 2001 - 22:19 #13
>>ntweb
prøv http://grsites.com/webgraphics/ se om ikke de kan hjælpe det er 10.000 free designs oxo baggrunde...
Avatar billede ntweb Nybegynder
28. februar 2001 - 16:22 #14
>>kokkedreng
Der har jeg allerede set!
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
28. februar 2001 - 18:12 #15
>>ntweb

ok hvis ikke du finder hva du søger så sæt 500 point på så skal jeg se hva jeg kan gøre....
Avatar billede ntweb Nybegynder
01. marts 2001 - 19:09 #16
>>kokkedreng
Jeg har kun 345 point.

ALLE: DET ER LIGE MEGET!!!

Bruger bare en alm. baggrund eller får en ven til at lave en!

www.ntweb.dht.dk - Hvis I er interesserede!
Avatar billede and.vang Nybegynder
02. marts 2001 - 13:23 #17
Altså noget med et motherboard eller sådannoget i baggrunden? Skal der stå noget tekst på den eller skal det bare være sådan en kedelig en, og skal den desuden kunne bruges som tile?

/Anders
Avatar billede ntweb Nybegynder
02. marts 2001 - 13:28 #18
>>ALLE

I SKAL IKKE TÆNKE PÅ DET! MEN HVIS I GERNE VIL HAVE DE 20 POINT, SÅ BEDØM MIN SIDE I STEDET!

www.ntweb.dht.dk
Avatar billede and.vang Nybegynder
02. marts 2001 - 21:53 #19
Klam, godt farvevalg, kiksede javascripts!

/Anders
Avatar billede ntweb Nybegynder
10. marts 2001 - 19:46 #20
Nu har jeg lavet nyt design, som I er meget velkommen til at komme med en mening om!
Avatar billede stratoboy Nybegynder
10. marts 2001 - 20:00 #21
Og hvorfor skulle det så afvises? Måske lidt kort men det indeholdte hvad det skulle. Dit nye design er ellers ret fedt. Måske kunne du overveje OnMouseOver på dine links i menuen. Din chart, prøv kun at lade den vise hits og evt. online. Hvad handler din side egentlig om?

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
10. marts 2001 - 20:02 #22
Damn, kom tila t skrive i Stratoboys navn (vi er brødre) Det er mig and.vang der har skrevet ovenstående!

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
10. marts 2001 - 20:04 #23
Hu hej hvor det går, nu kan jeg heller stave. TILA T!!fuck
Avatar billede ntweb Nybegynder
12. marts 2001 - 14:49 #24
Det var bedre and.vang!

Jeg retter det hurtigst muligt, men jeg var godt klar over det med \"onmouseover\"!

/ntweb
Avatar billede ntweb Nybegynder
12. marts 2001 - 14:50 #25
>>and.vang

Det er meningen at man skal kunne lære lidt om hjemmesider! Se mere under \"info\" på siden!