Avatar billede whyme Nybegynder
08. august 2004 - 15:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Shop/Auktions system - pris på det.

Hvad vil det komme til at koste freelance for at lave et system ligesom dette her:
http://www.netthandelen.no/

Altså butik samt auktion på udvalgte varer online - dansk version.
(ikke 100% identisk, men systemet det samme i bund og grund).

Vil bare høre en pris (MySQL/PHP samt Cronjobs/tilgang til serveren er muligt)

Tak
Avatar billede coolius Nybegynder
08. august 2004 - 16:52 #1
Hej,

Jeg vil gerne tilbyde at lave systemet til dig i PHP og MySQL for 5000,- kr.

Af referencer kan lige nævnes:
http://bossman.dk
http://spalten.dk

Har også erfaringer med shop-systemer.

Skriv til seb(at)bossman.dk hvis du er interesseret.
Avatar billede cautoo Nybegynder
10. august 2004 - 23:18 #2
Hejsa...

Ved ikke om du vil høre flere tilbud...
Mit tilbud vil være lidt usikkert, da jeg ikke er helt sikker på, hvor detaljeret du ønsker systemet.
- Du skriver shoppingsystem, skal det så være muligt at bruge dankort? og skal de hænge sammen med auktionen?
- Hvor mange detaljer vil du have i auktionen?
- Skal man være registreret bruger? og hvor stor skal sikkerheden være? lige så stor som qxl.dk?
- Skal der være admindel på siden?

pga. dette, og evt. ekstra ting, vil pris for, at få mig til at lave det ligge fra alt mellem 5.000-10.000 ... og med dankort, ville der være månedentlig betaling, da det har løbende udgifter.

Jeg har stor erfaring med:
- Systemer der er bygget med admindel, altså CMS styring af sider.
- PHP med MySQL databaser.
- Systemer med brugerlogin
og mere...

Hvis du vil høre mere, eller se nogle referencer, kan du kontakte mig på dhellner(snabel-a-ting)jubiimail.dk, eller hvis du har msn: dennis.ssh@computer.dk

NB: Jeg er momsregistreret (virksomhed), og betaling kan derfor foregå meget enkelt, med en regning.
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. august 2004 - 15:46 #3
Hej

Jeg kan godt gaa inden for de 5.000 til 10.000 kr ogsaa, ligesom ovenstaaende afh. af detalje graden, jeg arbejder primaert som sikkerhedskonsulent og har derfor en god del styr paa sikkerheden og jeg arbejder saa godt som udelukkende med opensource systemer.

Jeg har erfaring fra forskellige store sites enten som udvikler, projektleder, sikkerheds- eller driftsansvarlig. Du skla vaere velkommen til at se mit cv paa http://www.xtron.dk/mike eller paa min mere detaljerede hjemmeside http://www.cybermike.dk

Jeg vil ikke konkurere paa pris, jeg konkurere paa kvalitet. Jeg laver stabil , portabel og sikker kode. Systemet kan godt "klaskes sammen" for mindre men resultatet bliver derefter.

Du er velkommen til at kontakte mig paa ekim@unifix.org mns: ekimrebyc@hotmail.com eller tlf: 2871 8217

    Mike
Avatar billede whyme Nybegynder
18. august 2004 - 09:25 #4
Tak for jeres svar.

Da det er en bekendt som skal have den lavet, vil jeg videregive oplysningerne, og skrive her i forrumet eller jeres email, hvis det har hans interesse. Mange tak.
Avatar billede whyme Nybegynder
07. september 2004 - 21:43 #5
Mange tak for jeres tilbud - men min bekendte har desværre ikke det beløb det kræver at få lavet pt. så han vil vende tilbage når han føler han har tid og råd til det.