Avatar billede taio Novice
05. august 2004 - 20:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Mangler "MSWINSCK.OCX"

Hej alle eksperter

Jeg mangler en ny vers. af MSWINSCK.OCX. Da jeg har fundet udaf at Microsoft har lavet fejl i den gamle. Er der nogle som ligger inde med den nye vers. af MSWINSCK.OCX er jeg meget interesseret, da jeg skal bruge den til at hente informationer over nettet.

Den kan sendes på taio@private.dk

På forhånd tak...!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:37 #1
Mon ikke du kan bruge dette?
Avatar billede kabbak Professor
05. august 2004 - 20:37 #2
hvilken version har du, jeg har 6.0.89.88
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:37 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:38 #4
det er 6.0.89.88 der er på mit link ;)
Avatar billede taio Novice
05. august 2004 - 20:48 #5
Det er den samme vers. som jeg har. Problemet med denne, er at når man henter data over nettet, cutter den dataen hvis der er timeout på serveren. Microsoft har anerkendt fejlen, men jeg ved bare ikke hvor jeg kan finde en opdatering. Det er noget med at hvis man har en speciel vers. af VB, kan men downloade den på Microsoft´s side.

Når serveren har sendt alt data, kan jeg ikke tømme bufferen.

Fejlekode:
Run-time error '40006'

Wrong protocol or connection state for the requested transaction or request
Avatar billede taio Novice
05. august 2004 - 20:48 #6
Forresten, tak for hurtig hjælp !
Avatar billede taio Novice
05. august 2004 - 21:15 #7
Er der slet ingen som kan hjælpe ??
Avatar billede das_fizz Nybegynder
11. august 2004 - 09:56 #8
du kan prøve at hente en service pack til vb
Avatar billede das_fizz Nybegynder
11. august 2004 - 09:57 #9
du kan finde den på microsofts hjemmeside
Avatar billede taio Novice
11. august 2004 - 10:17 #10
das_fizz er det ikke noget med at man skal have en speciel vers. af vb for at kunne hente denne sp ?? jeg kan ikke få lov til at hente denne opdatering uden registeret vers. af VB ??

Hvis du har mulighed for at hente denne sp, er jeg meget interessert i denne på taio@private.dk

På forhånd tak
Avatar billede das_fizz Nybegynder
11. august 2004 - 10:58 #11
hvis du har vb 6.0... kan du hente den her
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=a8494edb-2e89-4676-a16a-5c5477cb9713&DisplayLang=en

her burde du ikke skulle registrere noget...
Avatar billede taio Novice
17. august 2004 - 00:11 #12
Har fundet en alternativ løsning...
Avatar billede crashdummy Nybegynder
17. august 2004 - 09:14 #13
Som var?
(du skal jo, iflg. reglerne, angive løsningen :))