Avatar billede turbolyn Nybegynder
05. august 2004 - 13:15 Der er 5 kommentarer

Kan ikke se harddisk nogen steder?

Hej Eksperten.

Jeg har købt en ny Samsung harddisk på 120 GB og sat den på IDE2 på det første stik i rækken, altså foran min dvd-brænder. Jeg har sat både DVD-brænder og harddisk på Cable-select, når jeg så starter PC'en og går ind i BIOS er det eneste jeg kan se mine 2 andre harddiske på IDE1 og min DVD-brænder på IDE2, harddisk kører kan jeg høre, så hvad kan jeg gøre/hvad er der galt?

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. august 2004 - 13:19 #1
har du prøvet at sætte den til master? og evt. dit dvd drev til slave?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. august 2004 - 13:24 #2
tjek om du har vendt IDE-kablet rigtigt!
da jeg skulle sætte en ekstra HD i var jeg overbevist om at jeg havde vendt IDE-stikket rigtigt - men åbenbart ikk ;D
Avatar billede sim00n Praktikant
05. august 2004 - 14:23 #3
Måske mangler du en driver..
Avatar billede turbolyn Nybegynder
05. august 2004 - 14:52 #4
Tak for hjælpen, jeg skulle bare gøre som webmasterdk sagde, virker nu :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. august 2004 - 18:05 #5
Kanont... :)
Ønsker du et svar? ;)