Avatar billede 24u Juniormester
04. august 2004 - 22:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

C&C - Tiberian Sun

Hey alle.

Jeg har lånt spillet af min søster, og har installeret det, men når jeg vil spille spillet, siger den at den ikke kan finde mit cd-rom drev? Det er et originalt spil, og den kører fint på min søsters pc, med winxp sp1

Mit system :
Barton 2500
512 pc3200 ram
winxp sp1.

-24U-
Avatar billede jugco Nybegynder
05. august 2004 - 00:44 #1
prøv at rense dit drev med en Rense CD  min maskin

1,5 ghz
256 rdram
XP pro

har nogle gange problemer med at spillet starcraft  et spil som kan køre på en lille maskine med sølle 90 Mhz
Avatar billede 24u Juniormester
05. august 2004 - 00:48 #2
Hehe har fundet fejlen.. det skyldes åbentbart at den ikke kan bruge et dvdrom.. jeg smed skiven i min brænder og så kørte det.. har dog aldrig set det før???
Avatar billede jugco Nybegynder
05. august 2004 - 00:56 #3
lol læs på pakken først næste gang gg
Avatar billede 24u Juniormester
14. august 2004 - 02:25 #4
tjaa.. tjoo.. det er et gammelt spil.. regnede ikke med der skulle være probs med det lool